Rijlessen.

Hello.

Ik heb nu 4 x 2 uur gereden, maar ik vind mijn instructeur echt niet aardig.
Telkens als ik iets verkeerd doe is het; ‘Moet ik dat nou telkens zeggen? Volgende keer zeg ik niets meer hoor.’ Of als hij zegt wat ik moet doen, moet het echt direct, terwijl ik dan niet eens de kans heb om te laten doordringen wat hij nou daadwerkelijk zei, omdat hij daarna al begint; ‘Wat zei ik nou?’
Ik moest de tweede les direct alles zelf doen, maar ik kreeg gewoon teveel informatie in één keer, vooral omdat ik nog nooit in een auto heb gereden hiervoor.
Hij denkt dus waarschijnlijk dat ik een of ander wonder ben ofzo, die alles direct weet. Maar ik vind het echt moeilijk en word alleen maar zenuwachtig van die vent. :\

Iemand tips?

Kun je niet ruilen? Er werken toch wel meer instructeurs bij je rijschool of hij is zelfstandig? En anders kap je gewoon bij hem en zoek je een ander, mits je natuurlijk niet zo’n pakket hebt.

Nouja, ik heb een pakket waarbij de eerste 10 lessen voor 21 euro per les zijn. Maar aangezien ik vrijdag mijn 5e les heb en 2 uur achter elkaar les, is het daarna ‘afgelopen’ en zouden we daarna een ‘vast’ pakket samenstellen.

Kun je niet bij een andere instructeur gaan? Of zit je al aan die man vast? Ik heb toevallig nu ook 4 rijlessen gehad (van anderhalf uur). Kun je niet de volgende les tegen die man zeggen dat je misschien iets meer tijd nodig hebt dan andere leerlingen en of hij misschien iets geduldiger wil zijn?
-hee ik zie nu net dat ik van jou die uilenketting gekocht heb, grappig :stuck_out_tongue:-
Als je het hebt gezegd en hij doet het niet zou ik is gaan kijken voor een andere instructeur. Misschien een vrouw, want over het algemeen zijn die wat geduldiger. Succes!

Als het je echt niet bevalt zou ik gewoon na vrijdag iemand anders zoeken.

Wow! 21 Euro voor 2 uur rijden? Dat is echt heel goedkoop!

Nee, 21 euro per les. xD Dus voor een uur. Maar ik rijd een blokuur, 1,5 uur dus, voor 42 euro. =’]

Oooh okee, nouja dan is het alsnog goedkoop, maar als je het niet prettig vindt bij die instructeur zou ik als ik jou was een ander zoeken.

Ik heb een vrouw als instructrice, dat is best fijn! Als ik jou was zou ik zeker een andere zoeken, met zo iemand naast je duurt het alleen maar langer om het te leren!

Als jou rijschool wat groter is kun je vragen om een andere instructeur ?