Rijkeluisjongen

Heey!

Er is een jongen bij mij op school, en hij is super knap. Een rijkeluiskind, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Hij draagt altijd merkkledij, zijn vrienden zijn ook rijkeluiskinderen. Dat schrikt me wel af… Hij is zo knap, hehe. Maar hij ziet me niet staan en zal wellicht mij ook nooit zien staan. Op fb heeft hij ook veel vrienden, lijken allemaal wel rich people. En daardoor heb ik hem ook niet toegevoegd. Don’t know where to begin?

Je moet hem niet zo in een hokje stoppen en een beetje verder kijken dan dat.
Ik zou hem gewoon toevoegen op facebook en langzaam contact met opzoeken. Begin bijvoorbeeld eerst door Hoi op de gang te zeggen

Ik dacht dat verschillende standen toch echt uit de middeleeuwen waren :’))

Hier ben ik het wel mee eens. Die jongen kan best lief zijn hoor, geld is ook niet alles

Kun je wat meer vertellen? Enzo… en hoe je hebt gehandeld?

Ja, mijn klasgenoot kent hem al sinds lagere school en zei dat hij een lieve jongen was. Maar toch betwijfel ik het, kga anders eens al beginnen met signalen enzo is dat een goed idee? :slight_smile:

Nooit bij stilgestaan :flushed:

Nou, je kan denk ik beter gewoon hem toevoegen op Facebook en dan contact met hem zoeken, want over het algemeen zijn jongens er geen ster in om signalen op te vangen. :cold_sweat:

Haha, daar heb je groot gelijk in!

Ah, ik dacht dat je bedoelde dat je wel zo iemand leuk vond en arrogant gedraagde.

Die jongen is niet meer of minder dan jou, begin gewoon een gesprekje op facebook of in het echt en zie hoe het loopt.

Dit.

Uiterlijk zegt nog lang niks over een persoon :wink: je zou niet gelijk van die vooroordelen moeten hebben, ik zou hem gewoon langzamerhand beetje leren kennen en kijken hoe het verder gaat!
Mocht hij toch arrogant zijn of overkomen, dan weet je genoeg :slightly_smiling_face:

Ugh, zulke vooroordelen zijn hatelijk. Wie weet is hij een leuke, bescheiden jongen?

Hoppaaa stempel.

Je moet daar niet geintimideerd door zijn. Waarschijnlijk vindt hij het super rot als hij hoort dat mensen hem niet durven aan te spreken vanwege zijn geld.

Ergens snap ik het vooroordeel wel. Ik ben zelf wat alternatiever en draag graag band shirts enzo. Op vakantie was er een groep jongens van de Universiteit van Utrecht en ze praatte heel bekakt en alles. Toen had ik ook iets van ‘‘ok dit zijn zo niet mijn mensen.’’

Uiteindelijk ben ik met één van die jongens aan de praat geraakt en heb die vakantie best veel met ze opgetrokken. (Zelfs nog een ‘‘vakantieromance’’ gehad met één van ze.) En ze waren allemaal hartstikke aardig en de verschillen tussen onze levens maakte het juist leuk om te praten. Dus ga er niet gelijk van uit dat omdat hij een andere lifestyle dan jou heeft hij gelijk je niet mag ofzo, want misschien is dat juist een leuke factor.