rijk?

• wanneer vind jij dat iemand rijk is?
    als iemand gelukkig is óf veel geld heeft.
  • vind jij jezelf rijk?
    ja, want ik ben gelukkig.
  • wat vind je van de ‘term’ rijk
    raar, want als iemand veel geld heeft is diegene misschien wel niet gelukkig.

- wanneer vind jij dat iemand rijk is?

• Iemand is pas rijk, als diegene damned fckin veel geld heeft.
    - vind jij jezelf rijk?
    - Nee, k kan bijna niets kopen, ben gwn arm (…) .
    - wat betekent de ‘term’’ rijk?
    - in ieder geval, ik zie niet in wat gelukkig met rijk mee te maken hebt. Rijk en gelukkig zijn gwn twee aparte woorden. Als t zelfde is, waarom zou iemand zeggen ‘ik ben wel rijk, maar kben niet gelukkig’. Sowieso als je tegen iemand zegt van ‘ik ben rijk’ dan denken we standaard ow zij heeft geld en niet van ow zij is gelukkig. Maar mensen die rijk zijn, hebben wel meestal meer geluk.

ik wil niet lullig zijn, ofzo, maar rot toch eens een endje op.

en oh ja, eigenlijk wilde ik wel lullig doen.

mee eens

quote:
LoveParis schreef op 09 februari 2009 @ 18:57:
Je bent rijk wanneer je veel geld hebt en gelukkig bent. Ik weet van mezelf dat wij thuis enrom rijk zijn. Mijn ouders en grootouders hebben een fortuin om “U” tegen te zeggen. Ik loop er ook niet mee te koop, maar de meeste mensen zien dit wel aan mij (merken zoals chanel, LV louboutin, Prada etc.) Soms is dit wel vervelend. Ik heb ongeveer alles wat je je kan inbeelden, een binnenzwembad, een buitenzwembad, een jaccuzi in het zwembad, ik heb een eigen badkamer met een jaccuzi in, wij hebben thuis 3 sportpaarden, 6 auto’s waaronder mijn eigen BMW cabrio, een cinema, een boot, een vliegtuig etc. Ik weet dat sommige mensen goed willen liggen bij mij, maar die mensen heb ik meestal wel snel door. Ik heb echte vrienden die alles voor mij doen, ook al moest ik nu geen geld hebben, maar het blijft moeilijk om te weten wie je echte vrienden zijn. Ik ben wel gelukkig. Ik heb alles was ik wil, ik heb echte vrienden, ik ben slim en niet de lelijkste die er is. Soms wou ik ook wel dat ik een normaal leven had zoals de meeste van mijn vrienden. Mijn leven nu is in de meeste mensen hun ogen echt perfect en ze zouden zo willen ruilen. Ik snap dat niet. Okee je kan dan alles kopen wat je wil, maar ik zou er echt alles voor over hebben om mijn ouders meer te kunnen zien. Ik ben praktisch opgevoed door onze bedienden. Nu ik ouder ben en een eigen sociaal leven heb opgebouwd stoort dit mij minder, maar ik ben enig kind en ik had graag iemand gehad om mee te spelen en om mee te ravotten.

KRIJG NOU TIETEN :flushed:
neej joh… bedienden enzooo…
hhafasfhaufhjBRDa soorry heb ff geen woorden !!:stuck_out_tongue:
weet je dat je t zelf best allemaal wel stoer vind :wink:
zo als ik ook kan zien op je hyves :anguished:?
maar jah , zelf weten!
geef je geld uit aan een GOED doel ofzo…! in plaaats van louis vutton ( k kan t geen eens schrijven) tasjes !!!

sorry maar t moest er ff uit!!
:cold_sweat:

uhu

Weet je dat je heel erg zwak en heel onzeker overkomt?
Drm krijg j ook al die negatieve comments.
Ga naar een psycholoog ofsow als je problemen met jezelf hebt.
Misschien denk j nu wel van ow zij s jaloers.
NO WAY!, hou je excuses voor je.

Hoezo loop je er niet meer te koop?

Yeah-fucking-right.
Dit heeft een bediende zeker voor je getypt. :’)

Geld maakt voor mij niks uit.
    Als je echte vrienden hebt, en je bent gezond. Dan ben je rijk!
  • vind jij jezelf rijk?
    ja
    als je miljonair bent, maar je bent heel ziek, of je hebt geen vrienden ben je niet rijk vind ik,
    dus de term rijk vind ik onzin zoals de meeste mensen die gebruiken
    xx

Wij steunen goede doelen hoor!!! :face_with_raised_eyebrow: Wij hebben 3 kindjes in Afrika waar wij pleegouders voor zijn. 1 x per jaar gaan we ze opzoeken en we sturen ze elke maand een hoop geld en geneesmiddelen en kleding enzovoort. Wij steunen verder ook goede doelen zoals kom op tegen kanker.

Dat is goed!!
:ok_woman: xx

oke efun paar vraagjes:

Goh, iemand die ontzettend veel geld op zijn rekening heeft die is rijk. Maar is die daarom ook gelukkig?
  • vind jij jezelf rijk?
    Neen
    Ja. Zoals arm é
    taanx=)