Rijinstructeur!!

help!!
Ik ben verliefd op mijn rijinstructeur!!!

Ik rijles al langer dan een halfjaar, maar sinds ik mijn praktijk examen heb gedaan en daarvoor gezakt ben zie ik meer in mijn rijinstructeur dan mijn bedoeling is… Helemaal sinds dit weekend. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik kan aan niets meer anders denken en wil weer snel rijlessen. Ik wordt er gek van! Ik heb ook een vriend… Door dit raak ik uitgekeken op hem en dit vind ik ontzettend erg :pensive:

Mijn rijinstructeur ziet niks in mij. Ik had hem een lange tijd geleden toegevoegd op fb maar hij had mijn verzoek afgewezen. Hij is ontzettend aardig ect. Hij heeft zelf ook gewoon een relatie. Hij zelf is 30. Ook houd hij zich keurig op zakelijke afstand als je snapt wat ik bedoel.

Ik zelf ben 17. Ik ben al eerder verliefd geweest op iemand die ouder was dan ik. Ik was toen 15, die man was 27. Ik word gek van de verliefdheid maar voel mezelf ook tegelijk dood ongelukkig omdat het iets onmogelijks en verboden is.

Tegelijkertijd ben ik ook bang. Die laatste keer dat ik verliefd werd op een man die ouder was dan ik is het uitgelopen op misbruik. Ik wil niet nog eens zoiets meemaken…

Verder zijn de volgende punten geen oplossing:

• ik kan geen andere rijinstructeur nemen aangezien hij zijn bedrijf in zijn eentje doet.
  • ik kan niet naar een andere rijschool omdat mijn volgende praktijk examen al geplant staat en ik anders mijn ouders de boel moet gaan uitleggen.

Dit alles heeft invloed op mijn rijlessen. Ik rijd voor mijn gevoel niet steeds beter maar juist steeds slechter. Mijn examen is binnenkort alweer en ik heb het gevoel dat ik weer ga zakken. En dit betekent dat als ik zak ik nog langer bij hem zit. Normaal vertel ik problemen altijd tegen mijn beste vriendin of tegen mijn vriend maar dat gaat in deze situatie echt niet…

Ik ben radeloos… Help aub…

1 like

Oh wauw… sowieso begrijpen dat je niks met hem kunt beginnen. Het is gewoon te veel verschil op deze leeftijd en je hebt ook nog eens een vriend.

Ik zou nu meer tijd en energie in je relatie stoppen om te kijken of dat überhaupt nog wel iets is, naast je verliefdheid op een ander. Want hem aan het lijntje houden is ook erg zielig. Ik zou toch proberen afstand te houden tussen jullie, er niet te veel bij nadenken en je echt concentreren op het rijden.

Misschien is het sowieso een idee om tijdens je rijexamen hem niet mee te nemen in de auto! Heb ik destijds ook gedaan (mijn instructrice was een heks en ik reed niet op mijn gemak meer met haar erbij).
In jouw geval zal zijn afwezigheid jou misschien ook wel meer laten ontspannen en dat als je niet met hem bezig bent en op hem let, je gewoon kan slagen!

Gewoon proberen uit je hoofd te krijgen. tbh begrijp ik je wel want ik had dit zelf ook met mijn rijinstructeur. Je brengt ook ontzettend veel tijd samen door, dat is ook gewoon gek. Maar gewoon negeren.

Als je nu slaagt is het in principe opgelost toch? Dan hoef je hem niet meer te zien en kan je hem vergeten. En als je zakt zou ik proberen te zeggen dat je het bij een andere rijschool wilt proberen. En ik snap dat je de instructeur niet wil kwetsen (want hij doet niks fout!) maar je moet toch voor jezelf kiezen… en je rijbewijs is trouwens ook echt keiduur zou zonde zijn als het nog lang gaat duren door dit toch?

Wow ik dacht echt dat ik de enigste was die zoiets zou hebben.

Hem niet meenemen tijdens je afrijden en als je les hebt zorgen dat al je aandacht naar het verkeer en de aanwijzingen die hij je geeft gaan. Dus niet steeds zijn kant op gaan kijken en doen alsof er gewoon een oude lelijke man/vrouw naast je zit ofzo :’)

Mag ik vragen waar jij woont welke
plaats, heb precies hetzelfde probleem. Hoop niet zelfde rijschool

Als je raad nodig heb voeg me snap

Jenniferx16x

Oid topic, slotje