Rijden de treinen nog?

Heee ,
here is the problem:
ik heb dus vanavond een soort van date, waar ik met de trein naartoe moet, alleen hoor ik nu dus al de hele dag op de radio dat je als het kan beter niet met de trein kunt reizen, omdat er erg weinig tot geen treinen rijden.
nou staat er op de site van de NS weer helenaal niks.
weet iemand misschien meer over het treinverkeer?
ik woon in de regio rotterdam, trouwens.
of weet iemand een site waar wel goede informatie op staat?
ik moet moet moet naar die jongen toe!

xx

volgens mij niet.

hier iig niet, regio utrecht.

op de site van ns staat gewoon alles.

Eh…

Misschien dat je hem kunt bellen en de afspraak verzetten?

En er rijden wel een aantal treinen. =]

Ik citeer van ns.nl: “Door de weersomstandigheden is er vandaag zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk. Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.”
Lijkt me dus niet zo’n goed idee.

Gister klopte er ook niets van wat op de site van de NS stond, dus ik zou daar niet zo op vertrouwen.

op de site van de ns staan zelfs de treinen die wel en niet rijden.(bij plan uw reis en dan actuele vertrektijden)
En gisteren stond er ook dat beperkt tot geen treinverkeer was en dat ze adviseerden om de trein niet te nemen. Dat klopte ook gewoon…

ik zou niet gaan vandaag op date ! gisteren moest ik lopend naar huis van werk dat was geen pretje omdat de bussen en treinen niet meer reden -.-

Ik zou de NS-site gewoon een beetje in de gaten houden, misschien dat er over een paar uur weer wat meer treinen rijden…

Op de ns site staat wel dat ze rijden maar dat doen ze niet haha, want ik zou vandaag ook naar Rotterdam gaan, vanuit brabant er er reden helemaal geen treinen. En een andere vriendin ging vanuit Utrecht en daar reden ook geen treinen.

Dus ik zou het er niet op wagen eerlijk gezegt…

Ja, natuurlijk klopte die mededeling wel, maar daar heb je niet zoveel aan.
Ik stond gister vast op een station en er reed helemaal niets. Terwijl volgens de NS site er een hoop treinen gewoon reden. NS medewerkers gaven daar ook aan dat hun informatie en de informatie op de site gewoon niet klopte.

ik zou zeggen als je toch perse moet! bel dan gewoon de ns en vraag of jou trein wel of niet rijd, en of dat die op andere tijden rijd ofzo.

http://www.9292ov.nl/
waar: landelijk
geldigheid:
prognose 21-12-09, 23.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: connexxion, veolia, ns, arriva, ns hispeed, db
oorzaak: sneeuw
gevolg: er is zeer beperkt treinverkeer mogelijk!!!
maatregel:
vervangende halte:
advies: maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein.

www.ns.nl