rijbroek

Ik ga morgen paadrijden, maar mn rijbroek is kwijt. Wie weet wat ik dan aan kan doen als onderkleding?

Geen idee…

legging, dikke zwarte of eentje met knielappen. Ik heb zelf een rijbroeklegging als je die hebt kun je die ook gebruiken. of gewoon een oude spijkerbroek.
Zo los ik dat probleem ook op

Ik dacht ook aan een dikke, zwarte legging.

nieuwe kopen.

goed zoeken.

Ik heb een keer een jeanslegging aan gedaan met paardrijden. Dat ging wel goed.

Beter zoeken inderdaad.

een broek die flexibel is? (zo ongeveer een samenvatting van wat de mensen hier al gezegd hebben [x)

jeans kunnen gaan schuren, neem dan een legging.

Nou ja, in ieder geval geen strakke jeans, dat is ongelofelijk vervelend met rijden. Gewoon een broek die meerekt. Dus zoals hiervoor al is gezegd, een tregging ofzo.

mijn aller eerste les was in een spijkerbroek. kan gewoon alleen ja tuurljk het rijd minder fijn dan een rijbroek.

misschien kan je van iemand lenen?

Ik reed vroeger vaak gewoon in een spijkerbroek :slightly_smiling_face:

Spijkerbroek gaat schuren… Eerste keren kan dat nog wel maar ik weet niet hoeveel ervaring ts heeft want als ze al meer doet dan alleen rondjes stappen is een spijkerbroek niet erg fijn.
Ik zou eerst nog is goed zoeken want hij kan nooit ver zijn toch?

Ik heb een paar keer een bosrit gedaan in een spijkerbroek. En een keer daarna eens een skinny jeans legging achtig ding. En dat ging eigenlijk heel goed.
Had wel mn chaps mee dus broek kroop niet omhoog.

je kunt juist beter een strakke broek aandoen dan heb je minder kans dat het schuurt… maar je moet zelf kijken kun je toch zelf wel bedenken… Pak gewoon iets dat je lekket vind zitten