Rijbewijs!

Vandaag heb ik een TTT (tussentijdse toets) gedaan, en heb m’n theorie ook al in the pocket!
Heb er gelukkig ook vrijstelling voor gekregen yay!

Hoe ver zijn jullie al met jullie rijbewijs?

Ik ben vandaag geslaagd voor mn rijbewijs :grinning:

Ik moet over 3 weken afrijden.

@Kloot oeeh gefeliciteerd! Hoelang heb je er over gedaan?

[i]Ik heb mijn rijbewijs gehaald op mijn verjaardag 21 februari 2011. Ik heb geen TTT gehad.

In ieder geval ik zou echt nooit meer zonder rijbewijs en auto kunnen.[/i]

Gefeliciteerd :grinning:

Dankje! Een jaar, haha. Maar af en toe met tussenstop ivm geldgebrek. En hoe lang ben jij al bezig?

omg ik haat rijlessen, auto rijden vind ik leuk maar de lessen vind ik niets, ben dan altijd zooo zenuwachtig haha!
Kloot gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Dat lijkt me echt fijn! Gelijk al op je verjaardag
Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk m’n rijbewijs heb, hoop dat het niet zo lang duurt dat ik praktijk examen mag doen, ben benieuwd :cold_sweat:

Vandaag mn examen aangevraagd en donderdag mn theorie (:

Ik heb er uiteindelijk precies een jaar over gedaan, begonnen op mijn verjaardag en geëindigd op mijn verjaardag. Iedere week een uurtje gelest waarbij ook veel lessen uitgevallen zijn. Was wel fijn, want hierdoor heb ik gelijk alle weersomstandigheden meegemaakt.

Ik heb al sinds 19 mei m’n rijbewijs! Ben nog nooit zo blij om iets geweest haha.

Ik ben al best lang bezig, ben al vanaf mijn verjaardag, 22 Februari 2011 dus bezig, dus precies 6 maanden! En heb m’n theorie gehaald 2/3 maanden geleden denk ik.
Vind het wel echt héél duur allemaal, maar goed als het goed is hoef je maar een keer in je leven je rijbewijs te halen als het goed is haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

oeps dubbel post

Goed joh :slightly_smiling_face: Ja ontzettend duur, heb ongeveer 2750euro aan rijlessen + examen uitgegeven haha. Scheelt inderdaad dat het maar 1x in je leven hoeft ;p Succes er verder mee!

@Classystyle: Dankjewel! :grinning:

Ik heb al 4 maanden mijn rijbewijs.

Succes voor iedereen die er nog mee bezig is.

Pff ik had 6 jaar geleden besloten om ‘t te halen, theorie gehaald maar verder eigenlijk gestopt, ik ben er te bang voor… :confused: Hoewel ik nu weer een poging wil gaan wagen… Oh help :’)

Ik heb hem alweer twee jaar, ben er nog steeds superblij mee :] Hartstikke handig!
Maar m’n vader heeft een lease-auto waar hij ook privé mee mag rijden, dus ik rij gratis en dus heel veel :grin:

ik heb 'm al een jaar =)

Ik heb hem nu…2 weken! En ik wil hem nu al niet meer missen!