Rij-instructeur

Hoi!

Sorry, heb het verhaal weggedaan, ik ben bang dat hij dit leest
Liefs,
Cocktailtje

Als je je niet prettig bij hem voelt, dan zou je een andere rijschool moeten zoeken. Hij beinvloedt je rijvaardigheden…
Zoek een ander iemand waar je je WEL prettig bij voelt…

Een normaal gesprek met hem voeren zou niet lukken denk ik (daarmee bedoel ik : Uitleggen hoe jij je voelt enzo ).

Ik zou van rij-intructeur verwisselen, maar moet je dan niet van voor af beginnen met lessen? Of meer lessen nemen? Maar ik denk eigenlijk als je het aan een andere nieuwe rij-intructeur uitlegt dat hij/zij het wel begrijpt.

Succes!

Het lijkt me idd het meest logische om toch maar een andere rij instructeur te zoeken.
Maar als je dat niet wilt; zou je toch écht met hem moeten praten (zou wel een raar moment worden, maar dit moet toch ook ophouden).

Ander persoon zoeken… echt waar, als jij het niet wil en je wil gewoon rijles, dan moet je dat echt doen ben ik bang.

Ja, vind ik ook. Zeker als het invloed heeft op je rijvaardigheid :wink:

Hem duidelijk maken dat jij daar écht niet geinteresseerd in bent.
En als dat niet lukt, zou ik een andere instructeur zoeken. Als hij bij een rijschool aangesloten zit is dit niet zo moeilijk, maar als hij een eigen rijschool heeft, heb je kans dat je dat wel meer gaat kosten…

Waarom zijn zoveel rij-instructeurs zo?
Mijn vriendin had er een die haar nek wilde masseren!

Ik zou om een andere rij-instructeur vragen.
En als hij tegen je zegt dat hij met je wil fitissen, dan zeg je: ik heb geen behoefte om met jou dingen te doen buiten rijles om. Je bent mijn rij-instructeur en daar blijft het bij.

Je kan gewoon naar de rijschool bellen en om een ander vragen! Dat zou ik gewoon doen als ik jou was! Ohja, sommige rijscholen hebben maar 1 auto… Dan gaat het dus niet werken maar dan kan je eventueel een andere rijschool bellen en het uitleggen enzo. No way dat je overnieuw moet beginnen.

Aan de andere kant kan je ook denken; ik heb er al 24 gehad, ik moet nog maar vet weinig lessen & als ik eenmaal heb afgereden zie ik hem toch nooit meer. Of stuur je ouders op die gozer af. Of zeg hem gewoon eerlijk de waarheid.

je kan hem natuurlijk beter duidelijk proberen maken
dat je hem niet wil. Sommige gozers snappen het niet als je dat subtiel doet…

en als zijn ego in de weg zit en hij dus echt niet snapt dat je hem niet leuk
vind, kun je idd vragen om een andere instructeur…

Ik vind een andere instructeur vragen een beetje overdreven. Je kunt hem ook gewoon duidelijk maken dat je hem niet ziet zitten, en als dat niet helpt kun je altijd nog weggaan.

Ik zou eerst eens het tegen hem gaan zeggen, dan kijken hoe hij reageert en als hij alsnog door blijft gaan een andere instructeur zoeken en als zelfs dat niet werkt, een andere rijschool.

Ik zou een nieuwe rij-instructeur zoeken
een vrouwelijk als ik jou was, dit betekent natuurlijk niet dat iedere (mannelijke) rij-instructeur zijn
hopelijk heb je er wat aan :couplekiss_man_woman:

ik zou een andere rij instructeur als 2e keus houden :slightly_smiling_face:
je zou het inderdaad kunnen laten merken, of praat veel over je vriendje als je die hebt, of over een jongen die je leuk vind (desnoods verzin je gewoon wat!) misschien gaat het kwartje dan vallen en hoef je het hem ook niet te vertellen want dat lijkt mij een lastige situatie

hoe oud is hij ?

uw idd hoe oud is hij.
ik zou idd een andere rijinstructeur zoeken via je rijschool. situatie uitleggen en vragen of je kan switchen.

Ik zou nu geen andere rij-instructeur meer nemen, je begint nu aan het einde van je rijlessen te komen en om nu nog een andere te nemen gaat denk ik geen handige oplossing worden. Als hij je vraagt om te fitnessen zou ik zoiets antwoorden als: Nee, ik vind het fijn dat je mijn rij-instructeur bent maar ik heb geen behoefte aan je in mijn privé-leven, dus zou je daar alsjeblieft ook mee op willen houden?

Succes morgenochtend meid…
Die gozer spoort echt niet. :crazy_face: