Rij-instructeur

Hoi meiden,

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niets met mij rij instructeur, integendeel!

Vorige week had ik een afspraak om te gaan autorijden, ik heb zijn mobiele nummer en omdat het nogal laat was had ik hem gesmst om te vragen waar hij me
ook alweer zou ophalen. De volgende ochtend werd ik opgebeld en had ik een vrouw aan de lijn die me vertelde dat hij ziek was. Nieuwe afspraak gemaakt voor de week daarop. Niets aan de hand.
De dag daarna kreeg ik opeens een smsje.

He bren-popje. It’s me again. Ben weer aan de beterende hand.
40 graden koorts sucks. Heel goed van je dat je alvast gepland hebt
voor volgende week, maar ik zou nu graag wat vaker met je willen ,
want ik denk dat je anders misschien niet op tijd klaar krijg :wink:

Ik vond dit zelf erg dubieus, maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik heb een heel normaal antwoord terug gestuurd dat ik volgende week
nog wel tijd had. En dat ie een datum en tijd moest zeggen dat ik zou kijken
of het wel uitkwam. Kreeg ik weer een smsje terug,

He pop… wat dacht je van zaterdag tussen 6 en 8 ? :stuck_out_tongue:

Ik heb dus gezegd dat ik niet kan ivm mijn werk. Maar wat moet ik nou doen?
Ik vind het eigelijk best wel eng om weer bij hem in de auto te stappen. Ik heb
misschien twee rijlessen van hem gehad en hij is volgens mij dik in de 40.

Wat vinden jullie?

Ieeehh wat super ongepast zeg :frowning:. ALs hte mij zou overkomen zou ik een andere rij-instructeur vragen denk ik. Daar doen ze nooit zo moeilijk over, omdat het altijd voor kan komen dat het niet klikt… Pfff ik vind het akelig voor je zeg :S!

Ooh en sowieso niet de smsjes wissen hoor! Kan altijd als bewijs dienen als je het ooit nodig hebt om een melding te doen van ongepst gedrag ofzo…

wat een freak zeg.
ik zou idd om een andere instructeur vragen en dit melden want dat hoort echt niet xD

Heel onprofessioneel …

getver! wissel maar van rijinstructeur.

Nou nou… Ik zou oppassen als ik jou was ! Je weet maar nooit …
En anders als hij in het echt ook zo raar tegen je gaat doen, zou ik maar een andere rij-intructeur gaan zoeken.

Succes!

ieeeee :S ik zou ook een ander vragen!

Ik denk dat ik, als ik in jouw schoenen stond, het nog wel een keer zou proberen om te kijken of 'ie in het echt ook zo doet. Als hij echt vies doet zegmaar, dan zou ik zeker weten een andere instructeur vragen en hem aanklagen!

In ieder geval succes, want het is echt … vies :’).

ik zou ergens anders heen gaan.

misschien is er niks aan de hand, maar beter het zekere voor het onzekere nemen en weggaan. het gaat om jou en niet om hem.

en als dat de precieze sms’jes zijn kun je er ook mee naar de politie gaan als je wilt (maar dan heb je daar weer een heel gedoe mee, maar van de andere kant kunnen anderen meiden daar ook last van hebben)

laat het zoiezo eerst je ouders zien.

omg, vies ! Hij zit waarschijnlk in zijn midlifecrisis xd

Zoek een ander ik bedoel nu voel je niet fijn in de auto enzo dus zoek een ander !!

was ooit een keer in de metro, dat rij-instructeurs heel vaak sexueel intimiderend zijn! zown gevoel had ik ook bij mijn 1e instructeur, gelukkig kwam hij nooit meer terug! (hij kapte bij de rijschool)

Super bedankt voor al jullie reacties!

Ik heb de rijlessen afgezegd. Mede ook omdat ik nogal krap zit maar toch. Het was de eigenaar van de school dus ik had ook niet kunnen wisselen denk ik. Ik was er gewoon wel klaar mee :slightly_smiling_face: Opgelost!

Dit topic kan wel gesloten worden

hmm, heb idd ook zoiets gehad bij een proefles van een bepaalde rijschool. daarna een ander gezocht en die was veel fijner;) goedzo dat je dat gedaan hebt!

oke slotje erop ;]