Rihanna is terug!

Ik weet dat er veel meiden hier op Girlscene zijn die niets van d’r moeten hebben, but I love her. En dit topic is dus voor alle Rihanna fans, want ze is terug!

D’r twitter verteld onder andere dat het wachten op 23 november voorbij is (misschien een nieuw album?) en over twintig minuten wordt waarschijnlijk Riri’s nieuwe single online gezet http://rihannanow.com

Wat denken jullie ervan? Ik kan niet wachten!

Rihanna.
Nee.

van mij had ze weg mogen blijven
graag zelfs

Hmm, ik vind haar niet veel aan…
Ze zeggen wel van dat Chris Brown haar heeft geslagen (oke, dat is een feit) maar ik denk niet dat hij haar zomaar zou slaan. Wat er waarschijnlijk gebeurt is is dat Rihanna zich ook niet bepaalt als een lieverdje gedragen heeft, maar goed.
Ik ben geen Rihanna-fan, dus ik zal geen reacties meer plaatsen ;p

jammer.

ik vind er niks aan.

Zolang het maar geen hype wordt, dat nieuwe nummer van d’r.
Want ik word GEK van haar verpeste computer kraakstem en als het net als bij “Please don’t stop the music” OVERAL en dan ook echt NONSTOP wordt gedraait… Yuk, 'k moet d’r niet aan denken!

:face_vomiting:

Ik kan dat…‘stemgeluid’ niet uitstaan.

-

Was ze weg?

Ze zingt zo zeurderig.
En ik wist niet dat ze weg was.

:ok_woman:

Ik vind haar wel goed zingen,hoor.
Ook omdat ze er voor heeft moeten vechten,en niet alles zomaar toegegooid kreeg.

Ik vind Run this town echt wel een leuk nummer :slightly_smiling_face:
Ik ben fan,maar voor mij is ze nooit weggeweest.

wow wat een haters dat ze oprotten, jezus je heeft toch niet naar jullie fucking zeurcommentaar gevraagt over rihanna ze wou rihanna fans
ga ergens anders zeiken of ga some fashion bitches hier praise voor OH WAT VOOR MOOIE STIJL HEB JIJ WAAAAAAUWWW WAAR heb je dat gekocht,

ups, hahaha anyway.
i like her style.

Ik vind haar knap en d’r muziek klinkt wel lekker :dancer:

Lieve schat, het is niet verboden leestekens en hoofdletters te gebruiken. Normale zinnen die iedereen snapt zijn ook welkom en je hoeft ook niet in elke zin een scheldwoord te plaatsen, je komt zo nogal gefrustreerd over. En sorry dat ik mijn humeur op jou afreageer.

Je kunt de nieuwe single nu beluisteren! Ik vind 'm beter dan ik had verwacht, wat alternatiever… Niet zo stereotype pop.

Ik heb net een stukje gehoord op slamfm, vind het beter dan eerst, maar nogsteeds niet geweldig.

*kuch* .
hebben sommige mensen het niet door dat deze topic is voor rihanna liefhebbers.
als je daar niet van houd . reageer dan gewoon niet.
tsjee.

[b][message=4203811,noline]Frans2010 schreef op 20 October 2009 @ 17:50[/message]:[/b] Maar ik vind haar haar op deze foto het mooiste:

[afbeelding]
(dit is 1 van de promotie foto’s van haar eerste album Music of the Sun)

Ik heb ook een poster van deze foto :smiling_face_with_three_hearts:

nee bah, vind der daar veelste dun.