Rihanna & Beyoncé

Ik mag hier geen links plaatsen maar hebben jullie op youtube ook een paar filmpjes gezien dat ze ‘possesed’ zijn & daarom ineens weer beroemd zijn…

Als je intypt rihanna work of evil dan zie je een paar filmpjes en bij beyoncé intypt Beyoncé possesed dan zie je ook filmpjes,
Ik vond die filmpjes best wel eng en volgens mij is het wel waar want het klinkt allemaal wel logisch

Wat vonden jullie ervan ?

Kan je misschien de link plaatsen. Want link plaatsen voor eigen website of blog mag niet, maar dit toch wel?

http://www.youtube.com/watch?v=doMAZkPJW7c
dit is die van beyoncé

http://www.youtube.com/watch?v=EJX6y5-3RC0
en dit is die van rihanna maar van rihanna zijn meerdere delen dit is deel 12 maar je kan als je het hebt uitgekeken verder klikken op deel 13 enz.

Hahaha jahoor, dat zijn echt weer van die no-lifers die niks beters te doen hebben dan overal iets kwaads in zien. En dan andere goedgelovige mensen zoals jij angst aanpraten.

Het is best akelig… Maar denk dat het gewoon een roddel is.

ik durf niet te kijken want je zegt het woord eng.

ja mijn limit is heeeel laag.
maarja wat bedoelen ze dan? wat gebeurd er kan je het uitleggen? O_O
ik ben wel nieuwsgierig

waar slaat dit op, dit is allemaal techniek die je in de clips ziet

Alle bewegingen, woorden dingen kleuren die er in de clip zitten hebben te maken met goed en slecht. & uit ieder stuk blijkt weer dat beyonce de slechte dingen “kiest” & dat ze bij haar danspassen een demon aanbidt door de bewegingen die erin zitten. Ik vind het te ver gezocht… Maar het is gewoon akelig.

Omg, je gelooft toch niet echt dat dit echt is xD?

Moet me denken aan k3 - grote massamoord/omas aan de top

Yep, dit soort dingen zijn het werk van een nolifer

En het is ook iets met geheime boodschappen enzo
van haaar lied disturbia als je het achterstevoren draait hoor je iets met i’ll miss god & satan is forever

zo vergezocht x’D

in 1 woord: geniaal.
er zijn altijd mensen die overal complotten achter zoeken,
en ik moet zeggen, die van beyonce is zo goed uitgewerkt
dat het bijna geloofwaardig word.
Maar als je een goed plot in je hoofd hebt kun je in heel wat onzinnige
dingen laten geloven…
en nee ik ben niet bang nu, waar zou je eigk bang voor moeten zijn
na het zien van die filmpjes?

maar wat willen zie hiermee bereiken?
aantonen dat zij de duivel zijn ofzo?

-

hahahahahaha wie dit gelooft is zo kansloos! kom op hé !

wat een onzin

Echt belachelijk. Ik heb alleen die van Beyoncé gekeken, maar wat een onzin. Als je wilt, kun je álles op zo’n manier interpreteren. Echt onzin.

Wat gebeurt er in de filmjes? Ik heb iets met internet zodat youtube het niet doet.

Je hoort steeds een zin en dan staat erbij: ‘Ze bedoelt hiermee…’
Of over de kleding, dat het goed en kwaad symboliseert enzo. Echt onzin. Van die dingen die je zelf ook zou kunnen verzinnen als je zou willen.

?