Riemmaten?

ik sta wel eens bij de pieces te kijken voor een tailleriem, en dan zie ik dat er ook verschillende maten zijn. en dan niet s en m ofzo maar bijv. 75. ik heb maat 34 in kleding en nu vroeg ik me af welke riemmaat ik dan moet hebben? alvast bedankt! :grinning:

Als je een meetlint heb kun je het opmeten, meer dan dat is het namelijk niet.

Ik heb geen idee, maar dat kan je toch gewoon passen? x)

Het is gewoon de lengte van de tailleriem. Ik denk dat je met maat 34 ong. een taille van 60 cm hebt. Dus een riem van 65? Als die er zijn…

een taille van 60 bij maat 34? Ik heb maat 32/34 en een taille van 67, dus dat is nog wel een erg groot verschil dan.

Ik neem altijd een 75 geloof ik? Is gewoon prima hoor.
Ik heb trouwens maat 34.

Maar je kan ze toch gewoon passen in de winkel? Dat doe ik wel altijd…

Oh ik zie net dat ik van “gewone” riem zelfs een 85 heb. Maar dat zit niet echt om je taille natuurlijk :’)

je past hem toch gwn in de winkel en dan onthou je de maat die past
moeilijk…

hierboven staat alles al , maar weet iemand misschien een winkel voor meiden met een smalle taille ? mijn taille is namelijk 58. en alle riemen zijn 70 op zn kleinst.

Bij de H&M gewoon maat XS nemen?
Mijn taille is 62 cm ofzo en ik had laatst S gekocht, die was net wat te groot.
Dus denk dat XS dan gewoon zal passen?

Tailleriemen kan je meestal pakken in dezelfde maat als je bh :wink:. Zo heb ik altijd een 75.

oké thanks iedereen! ik zal dan maar maat 70 een keer passen.
@Miiamore, volgens mij hebben ze geen XS riemen bij de H&M!

Klopt, gewoon kijken naar de bh maat.

Wel?
Tenminste, ik heb ze toen wel gezien…
Maar anders kan je altijd nog extra gaatjes erin laten maken bij de schoenmaker, is je probleem ook opgelost :slightly_smiling_face:

@Miiamore, echt ;o? ik zie ze nooit bij de H&M (ook niet op de site enzo). alleen maar s, m & l haha.