richtingen in de mode /iets wat er mee te maken heeft!?

[fgcolor=#8D0DB8][i]Hellooow,

weet jullie iets meer over richtingen, die je kan volgen die met mode /haar/make-up ofzo… te maken heeft?
& met een beetje uitleg, of je het een goede richting vind &… (:

xNeleeee.[/i][/fgcolor]

nou ik ga zelf niet iets in die richting doen,
maar misschien visagie? of kapper? of modeontwerpster?
of modeshowmanager? xD
iets van dat je de stijl van de catwalk bepaalt ofzo?
niet echt super hulp ofzo xD

Styling Design, Mode Styling, Mode Design, Visagie, of een Kapsteropleiding?
Ga even op de sites en open dagen van mbo of hbo scholen in de buurt kijken! Dan kom je een stuk verder.

Mbo/hbo/universitair?

Landstede Zwolle, allemaal mode opleidingen en uiterlijke verzorging. Van kapper tot styliste.

wete jullie toevallig ook eentje niet al te ver of in limburg :slightly_smiling_face:
& landstede van zwolle is er een site van?
allemaal al fel bedankt…
hebbe sommige van jullie er ervaring mee ? ;d
x

Je kunt heel veel gewoon op internet vinden. Bovendien is het vinden van een opleiding heel persoonlijk, dus vind ik eigenlijk dat je het zelf moet doen.
Google ‘Landstede Zwolle’ of ‘*niveau* visagie/kapper/stylist/etc.’ en je ziet het wel.

4De jaar int middelbaar, Beroeps:)

Snit en naad is dan de enige oplossing. (Je komt uit België, toch?)
Of misschien je 4de jaar opnieuw doen en dan naar technisch gaan en bio-esthetiek doen. Maar geen idee of dat nog mogelijk is voor jou.

Oh wacht, haartooi is ook beroeps denk ik. En ja, ik denk dat het afhangt van welke school je kiest.

Oh dankjewel :slightly_smiling_face: xx

is het mbo/hbo/universitair?

Wat zijn de hbo en universitaire opleidingen omtrent mode/make-up in Nederland? (:
Hier in België heb je enkel modetechnologie maar daarmee kom je blijkbaar gewoon in een naaiatelier terecht. Of iets met ontwerpen maar ik kan echt heel slecht tekenen :’)

beroeps 4dejaar

Je hebt toch basisberoeps en kadeberoeps? Of maakt dat voor mbo niet veel uit?

Ik denk dat ze uit België komt, daar heb je enkel gewoon beroeps.

Jap, als je mij bedoelt. ik kom uit België ;d

HBO modemanagment

Opleiding creative hair, ik ga er volgend jaar heen
het is: Kapster, nagelstyliste, visagiste allemaal in 1, ook krijg je speciale lessen voor extensions en grime.

Eeeeeeeeeeeeeeeew Lanstede. Ok nee gemeen, mijn klas en de klas beveiliging van landstede liggen elkaar niet zo :"D
Totaal offtopic maar het is grappig :"D