Oke sooo, de titel zegt het al. Mijn vriendinnen hebben genoeg geld. Ikzelf ben zeker nier arm maar ook niet rijk, ik heb alles wat ik nodig heb maar door mijn vriendinnen wil ik meer. Zij krijgen serieus alles wat ze willen en gaan dan zeuren dat je van je €100 kleedgeld amper een goede broek kunt kopen. Nu hebben ze natuurlijk ook prachtige huizen en als ik dan via hun weer mensen ontmoet en ze mee gaan naar mijn huis is het soms best wel schaamtelijk, ik bedoel ik heb een 2 verdieping huis hardstikke leuk allemaal mooie grote kamer etc. Maar zij hebben 4 verdiepingen, een binnen zwembad, een walk-in closet, een sauna. Like wutttt. Soms durf ik mensen daarom ook niet mee te nemen naar mijn huis. Wat kan ik doen? Want ik voel me gewoon onzeker over mijn huis. Ik weet het klinkt heel arrogant & hebberig maar t kinda sucks so… Nu willen ze ook met ze alle op golf en dat is dan iets van €20 per week maar dat mag ik gewoon niet van mijn ouders maar ik wil wel en straks gaan zij met ze allen en dan kan ik niet mee vanwege geld…
Help me girls
Xoxo geena