Ribbeltjes muur > sticker

Hey!

Excuses voor de vage titel, geen idee hoe ik het anders had moeten beschrijven, hahaha. Maar ik heb op mijn kamer zo’n ‘ribbeltjes’ muur, waardoor het heel moeilijk is om bijvoorbeeld stickers op te plakken. Nu wil ik heel graag een grote wereldkaart (in de vorm van een sticker dus) op een muur plakken maar daarvoor heb ik iets nodig waar ik die sticker op kan plakken. Ik heb een witte muur. Weet iemand of er iets bestaat wat doorzichtig is en dat ik een soort van kan ophangen aan mijn muur waar ik die sticker op kan plakken? De sticker is ongeveer 60 x 90.

Bedankt alvast! :slightly_smiling_face:

Maar die wereldkaart is toch heel dik? Dat is meer een poster dan een sticker lijkt mij toch?

Plexiglas?

Nee, het is echt een zwarte sticker die je gewoon op moet plakken. Ik snap wel wat je bedoelt maar het is niet zo’n wereldkaart hahaha.

@hierboven; Dankjewel! Zal er eens naar kijken.

misschien kun je een dunne plaat hout eerst aan je muur monteren en daar de sticker op plakken?
zo’n plaat heb je voor niet meer dan 5 euro bij bouwmarkten vaak wel. Kun je dan misschien ook eerst verven.
Ligt er wel aan hoe groot die sticker is natuurlijk.
Anders misschien zo’n beschermplaat van de ikea die bedoeld is voor onder een bureaustoel? :stuck_out_tongue: dat aan je muur boren, is wel doorzichtig namelijk

Ik snap wel wat je bedoelt, zo’n muur met reliëf en structuur in de bovenlaag/stuc.

Ja precies! Bedankt voor de ideeën, alleen wil ik echt iets wat doorzichtig is, dus liever geen hout. Toch bedankt!