Rg??

Hallo ik heb dit nog tegen niemand verteld ik schaam me ervoor maar weet iemand waar je lessen ritmisch gymnastiek kan nemen ik wil het zo graag en weet iemand hoe ik me moeder kan overhalen want ik heb al zoveel sporten gedaan maar allemaal opgegeven omdat ik te lui was maar ik voel dat deze sport echt bij me past dus het zou lief zijn als je antwoordt op allebei op mijn vragen ik ben slecht in NL :slightly_smiling_face:
x

Sportschool?
Btw, waarom schaam je je ervoor?

kan dat in de sportschool :open_mouth:

omdat k van die gare mensen op school heb die je uitlachen om lenigheid sporten zoals ballet en die shit.

heee!

ik zit zelf ook op rg. gewoon bij een gymvereniging! ik vind het hartstikke leuk en gezellig. ik zit in een gezellige meidengroep en de dansen zijn precies goed, niet te moeilijk , maar ook niet te makkelijk. =D veel plezier&succes!

xx

dan moet je die gare mensen gewoon keihard uitlachen.
omdat ze zelf niet lenig zijn.

lenig en ballet zijn cool (Y) go for ittt!

Ik heb wel 3 jaar op ballet gezeten :slightly_smiling_face: maar weten jullie een vereniging in Zuid-Holland en Hoeveel het allemaal gaat kosten.?

x

ik heb het gedaan samen met contortion
weet niet waar het precies kan misschien ff in de gouden gids/internet kijken?

Ja had ik al gedaan maar kon niks bijzonders vinden van waar je les kan hebben.

=S
misschien via een balletschool, er zitten wel scholen in nederland.
misschien dat hun er mer van weten.

ik vind rg er juist altijd heel leuk uitzien als dat bij de olympische spelen is.

maar ik zou niet weten waar…

Ik heb al bij de balletschool geinformeerd maar daar wisten ze het niet.

lol bij mij op school vinden ze het geweldig dat ik een slangenmens ben xD xD

k zit op zo echte rotterdamse zwerfer school waar all die ouders niet om huiswerk geven en die kinderen elke les eruitworden gestuurd.

Heey!
Ik heb 11 jaar aan ritmische gymnastiek gedaan!
Bij RKSV Wilskracht in Alphen aan den Rijn.
Ik ben nu helaas gestopt omdat ik danseres wil worden en ik nu in Rotterdam een vooropleiding ga doen.
Maare… het is een geweldige sport, erg verslavend ook :stuck_out_tongue:
De website van de vereniging is: www.wilskrachtalphen.nl
Daar kun je alles vinden! Veel succes :wink:

Hahahahahah ik heb precies hetzelfde. maar nu ga ik wakeboarden [a]

ontopic: zijn er geen (ballet-/turn-)verenigingen waar je dat kan vragen

btw er zit er ook een in Dordrecht (vereniging heet: DVO) En aangezien je in Rotterdam naar school gaat, zal je daar ook wel wonen. En Dordrecht is best vlakbij toch!?