RevitaLash/Latisse

Ik heb gelukkig van mezelf al mooie wimpers (vind ik), maar ik geloof ook niet in dit soort producten. Net zoals haargroeimiddelen, ook dikke onzin naar mijn mening.

Nee, heb me er niet heel erg in verdiept, maar ik geloof gewoon niet dat je je genetische eigenschappen, zoals hoe donker je wimpers zijn en hoelang ze worden, kan veranderen met een crème. Dan zou je je dna moeten veranderen wat tot nu toe niet mogelijk is.

Oke, niets voor jou… ben benieuwd wie er anders over denkt. Maar dit serum is gebaseerd op een bijwerking van een medicijn… nu hebben ze die 2 gescheiden en zo alleen de positieve bijwerking in een flesje gestopt. Het zijn druppels die je als een eyeliner moet aanbrengen voordat je gaat slapen. Een oogarts heeft het uitgevonden omdat zijn vrouw kanker had en geen wimpers meer over hield door de chemo.

Klinkt goed. Maar meestal als dingen te mooi lijken om waar te zijn, zijn ze dat ook echt. :stuck_out_tongue:

Mijn wimpers zijn best wel kut, maar met wat mascara valt er nog wel iets van te maken.

waarom heb je twee topics geopend?
het lijkt bijna of het ons aan wil praten!?

ha! dat heb ik niet nodig ik vind dat ik zelf al lange wimpers heb:D

en gebruik gewoon vaseline ik zou echt 0 euro voor langere wimpers neerleggen behalve mascara dan…
en waarom zoveel topic

Is dat dat ‘wondermiddel’ van honderd euro waar je wimpers van zouden gaan groeien?

Als dat deze is, dan is één van de bijwerkingen dat je oogkleur verandert. Het lijkt me geen heel erg jofel product als de bestanddelen ZO aggressief zijn dat hij de kleur van je ogen aantast.

Inderdaad :expressionless:

Ok nu weet ik het wel zeker dat je het ons wilt aanpraten, omdat je op sommige profielen van GS’ers neerzet of ze erin geïnteresseerd zijn en dat je het wel voor ze kunt bemachtigen -.-

Pff echt he. Mocht er hier iemand trouwens wél belachelijk veel geld uit willen geven aan zijn wimpers (om welke reden dan ook:P) dan kun je ook gewoon wimperextensions nemen. Zelfde effect en veiliger dan dit.

Huh, twee topics?

Dit is gewoon reclame, slotje.

Vroeg ik me ook af…
Twee dezelfde topics ook nog wel

Het is overduidelijk dat ze het hier wil aansmeren
Mijn mening: het is dikke rotzooi, koop het niet! Zo een vuiligheid

JAAAAAAAAAAAAA LATEN WE HET ALLEMAAL KOPEN EN ONZE MOOIE OGEN VERNE**KEN

Aanpraten? Je hebt toch een eigen mening? Verplicht ik je ofzo? Kom op meid, doe niet zo pittig, waarom zou je. Je kunt het ook zo zien…prettig dat het te verkrijgen valt voor sommige meiden. Er is namelijk door Girlscene een topic over dit onderwerp geweest, met een positieve uitslag.

Als men leest, weet je ook waarom 2 topics…

Hoezoe als men leest? waarom dan?
ik las toevallig wel dat je in je andere topic iets zei in de trend van niemand reageert dus dan probeer ik iets anders tadada je opent een andere topic! Nou wat mij betreft mag er een slotje op, twee topics is absoluut niet nodig. En het feit dat je aan GS verteld waar ze het kunnen krijgen(terwijl het bijwerkingen heeft en voor een rede niet in NL verkrijgbaar is) doet mij echt aan reclame denken.
En als je zelf zo overtuigd ben van het resultaat, ga dan lekker je wimpers met dat product behandelen! En laat ons gewoon tevreden zijn met onze wimpers en het eventueel met conventionele middelen oplossen: vasaline, mascare & wimperkruller!