Review Louis Widmer

Stap de DA binnen en kijk alle producten na … welke zou ik toch eens proberen? :flushed:
Komt die mevrouw die daar werkt Kan je misschien helpen? ik Ehh ja, ik zoek een gezichtsverzorging voor grove poriën. Pakt ze Nivea weet echt niet meer wat het precies was :flushed: :cold_sweat:
Daarna Louis widmer :thinking: even over gehad oke die wou ik dus kopen gelukkig gaf ze me kleine tubes zodat ik het eerst kon testen.

Dit heb ik dus gekregen. Louis Widmer Skin Appeal:

• Skin care gel wash:
    Antibacteriële gel.
    Dringt snel in.
    Werkt doeltreffend tegen verstopte poriën.
    Verhindert de vorming van puistjes en zwarte puntjes (een beetje gel op de probleemzones volstaat).

• Lipo sol tonique:
    Verfrissende en milde lotion voor het gezicht die de huid
    niet uitdroogt. Deze lotion heeft een antibacteriële werking
    en verwijdert overtollig talg.

• Sebo fluide:
    Matterende dag- en nachtverzorging voor een vette, gemengde en onzuivere huid. Sebo Fluid is een lichte, hydraterende emulsie die een terugval naar een onzuivere huid voorkomt. Werkt antibacterieel.

• Peeling:
    Dermatologische peeling in gelvorm met 2 fasen effect (mechanische en biochemische peeling). Voor een intensieve reiniging tot diep in de poriën.
    De poriën verfijnen. De huidstructuur verfijnt, wordt glad en geregulariseerd.
    Verzorgt, hydrateert en kalmeert de huid.

4 dagen geleden ben ik ermee begonnen.
Met warm water mijn gezicht gewassen toen met de gel wash daarna met koud water zodat de poriën dicht gaan dan de tonique daarna de sebo fluide.
Mijn gezicht zag er niet vet maar plakkerig uit naja het zal wel dacht ik natuurlijk lekker gaan slapen die ochtend was mijn gezicht suuuupper vet :thinking: gewoon verder gegaan warm water koud water(zonder de gel de eerste week mag je de gel maar 1 keer gebruiken) tonique en sebo fluide mn huid zag er weer hersteld uit. Die avond gezicht gewassen alles gesmeerd, slapen, wakker was het niet zo vettig als dag 1, daarna die middag was ik met een vriendin en ze zei dat mijn gezicht er beter uit zag egaler. :expressionless: ik okeee dan terwijl ik zelf niks bijzonders zag haha.
Die avond zelfde routine sochtends ook, de hele dag in de spiegel kijken natuurlijk of er al iets was verandert niks bijzonders.
Rond de avond merkte ik een puistje met wit op mijn kin en 2 puistjes zonder wit op mijn wang(bovenkaak vlakbij de oor) de mee eters op mijn neus waren allemaal een beetje hobbelig geworden alsof alles eruit zou komen, routine gedaan en gaan slapen die ochtend was het puistje op mijn kin verdwenen alleen nog een beetje rood:blink: het wit was helemaal weg. die op mijn wang zat er nog en was dikker geworden zonder witte punt.
ik heb nu een klein puistje met witte punt op mijn neus.
Gisterenavond de peeling geprobeerd en het vond het een fijne peeling mijn poriën/ mee-eters zagen er schoon uit. :dancing_women:

Mijn huid is naar mijn gevoel egaler geworden, mijn gezicht word na een lange dag wel vet ik was mijn gezicht soms rond 8 uur met heel koud water zodat het vet weg gaat.
Ik had dag 3 een puistje op mijn voorhoofd gekregen met witte knop uit het niets lijkt wel volgende dag werd het minder dag daarna wit was weg en begon het te drogen nu is het biiijna weg.
Ik heb 3 proiën lijkt net een gaatje in huid in de gaten gehouden en ze zien er kleiner uit.
Ook kan ik alle mee-eters makkelijk uitknijpen, dit heb ik vandaag heel zachtjes gedaan met een tissue en zachtjes op mijn neus drukken alles kwam er uit. :relieved:
1 ding wat ik heel raar vind is dat mijn neus soms soort van zweet ofzo (eergisteren geloof ik en vandaag)zon gevoel is dat als ik mijn gezicht heb gereinigd niet altijd maar net als vandaag ging ik 's ochtends even naar buiten voelde het ineens alsof het nat was :cold_sweat:

Ik heb mijn twijfels over Louis Widmer, het kan zijn dat dit een begin fase is dus ik ga nog even door met Louis Widmer.
Bedankt voor het lezen! :kissing:

Gebruik jij Louis Widmer? Of in het verleden gebruikt laat me weten wat jou ervaring is/was!

Okee, aan je spelling en grammatica moet je nog iets doen.

Maar, ik ken het merk niet.
Ik smeer niets meer op de huid, dat is nog de beste remedie tegen alle onzuiverheden.
Dat je huid er vet van wordt, kan betekenen dat de creme te rijk is.

Ik heb snel getypt haha wou het gelijk af hebben anders blijf ik bezig moet het nog eens terug lezen :slightly_smiling_face:)

Ik gebruik ook producten van louis widmer, al best lang, en bij mij heeft het goed gewerkt! Nu zijn mijn puistjes niet meer zo fel en ze vallen minder op, ook de hoeveelheid is verminderd.

Ah mooi om te horen! :dancing_women: :dancing_women:
Wat gebruik je precies? en hoelang?

Moet je ze allemaal gebruiken of heeft alleen de fluïde (die je gok ik gewoon als dag/nachtcreme kan gebruiken?) ook goede werking? Zijn het dure producten?