Revenge is sweeet, so sweeet

Er is een wraaktopic, je kan daar inspiratie op doen :slightly_smiling_face: Ik ben trouwens niet helemaal voor wraak, maar ik snap je punt. Veel sterkte! Ik zou trouwens niet met eieren gooien, daar hebben z’n ouders meer last van dan hij. Probeer het op hem te betrekken, niet op z’n vriendin of ouders.

ehm hoe wanhopig ben je en hoe oud ben je? Waarom wil je hem in godsnaam nog terug? Die gast neukt naast jou ik weet niet hoeveel anderen en jij wil hem nog terug? :'D wauw. En dat meisje een slet noemen is ook een béetje zielig he?
Met de bovenstaande dingen los je niks op

-die slet van hem vertellen dat hij ondertussen met mij bezig was
Daar doe je haar pijn mee, als hij zo is boeit het hem weinig
-zijn raam bekogelen met eieren
Lullig voor z’n ouders, die moeten het schoonmaken
-met stoepkrijt iets groots schrijven voor zijn huis
Kost jou alleen maar tijd en daar sta je behoorlijk mee voorschut
-met fotoshop een foto bewerken en die ophangen
Je moet wel héel goed kunnen photoshoppen wil je het ook maar een klein beetje echt laten lijken.

‘als je zelf iets weet post het maar bitch’ of ‘nee ik hoef dat bull shit gelul niet’ Genoeg voor mij om je niet meer te willen helpen, sorry.

Oh, trouwens, jij deed exact hetzelfde met hem als dat meisje die je slet noemt, sorry maar je bent geen haar beter.

Hij heeft je alleen maar gebruikt voor de seks, dat is duidelijk. Ik zou hem nou niet echt terug willen nemen als ik jou was. Gewoon negeren en leve het single leven.

En ja beginpost weg. VOLWASSEN.

ik precies zoiets gehad!
maar beste is hem gewoon vergeten
of als je echt zin heb in wraak hem jaloers maken met een andere jongen xd
al raad ik het je niet aan ;p

Beter ga je de volgende keer eerst even afkoelen voordat je hier iets post.
Je bent niet echt respectvol bezig, en met wraak los je ook niets op.

Oke, ik had dus een soort van relatie met een jongen. 6 maanden gingen we een soort van met elkaar. Het was niet echt een vriendje, vriendinnetje relatie maar meer een beetje zoenen, verder gaan en tja daar kwam later dan ook batsen bij (jeej).

Het zit dus nu zo. Hij heeft mij af en toe wel verteld dat hij van mij hield, wat voor mijn gevoel redelijk snel ging.(na twee weken al). Ik zei af en toe ook wel dat ik ven hem hield, alleen om hem een beetje rustig te houden omdat ik hem niet kwijt wilde. Ik dacht dus dat ik wel zonder hem kon en dat ik niks voor hem voelde.
Tot na 4 vier maanden, toen werd ik helemaal stapel gek op hem.
Dit was echt de eerste jongen waarvan ik dacht dat er een relatie uit zou kunnen ontstaan.

MAAAR NU KOMT HET:
2 weken geleden, heb ik dus seks met hem gehad voor de tweede keer.
Later kijk ik dus op facebook en zie ik dat hij op een foto heeft gereageerd van een meisje in die reactie stond dus: & mijn meisje
En hij had zijn status veranderd in in een relatie.
Hij was dus met twee meiden misschien nog meet meiden bezig toen ie met haar kreeg.
Na alle dingen die hij tegen mij heeft gezegd dacht ik dat het wel wat zou worden tussen ons, ook omdat hij altijd zo lief en respectvol was.

Nu ben ik dus erg verdrietig. Ik slaap niet, ik heb geen eetlust en rook veel te veel. Ik loop constant met wraakgevoelens rond duss.
Ik kan dit doen
-die slet van hem vertellen dat hij ondertussen met mij bezig was
-zijn raam bekogelen met eieren
-met stoepkrijt iets groots schrijven voor zijn huis
-met fotoshop een foto bewerken en die ophangen

• als je zelf iets weet post het maar bitch

Ik wil dus advies voor wat de beste wraak is en of ik hem misschien nog terug kan krijgen.
en nee ik hoef dat bull shit gelul niet, over als je laat zien dat je zonder hem kan leven dat dat de beste wraak is.

HIER IS DE BEGINPOST! :grinning:

^hahahahaha, held!

‘‘als je zelf iets weet post het maar bitch’’

ik krijg spontaan geen zin meer om je advies te geven :’)

Nee idd…

Jij bent m’n held, toen ik de reacties las, was ik echt zo van ‘Nooo, waarom is de beginpost nou weg ;-;’

En neem geen wraak, serieus. Ik dacht ook altijd dat ik dat bij bepaalde personen wou doen, bij eentje heb ik dat half gedaan en vind ik het nu een beetje schaamtelijk voor mezelf dat ik dat gedaan heb, ook omdat we nu terug goed overeen komen, en bij andere denk ik ‘Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.’

Beginpost weg - slotje.