Reunie organiseren.

Heey!

Ik ben bezig een reunie te organiseren voor mensen met wie ik op kamp ben geweest.
Nu moet ik alles regelen enzo, en ik dacht misschien hebben de girlsceners nog wat leuke ideetjes?
Zoals bijv een leuk huisje dat je kan huren voor een niet al te hoge prijs(liefst in Brabant) want die heb ik ook nog niet gevonden
Of nog dingen die we kunnen doen etcetc!

Liefs

Uhm… Moeilijk om te bedenken.
Iig leuke muziek.
En het moet gezellig zijn.
Enn… tja sorry ik heb geen idee.
Maar is iets huren niet best duur?
Misschien kun je vragen aan iemand die dan ook naar de reunie gaat of die een plek weet waar jullie heen kunnen gaan >.<
Verder weet ik echt niets, sorry ;$

Leuke muziek is geregeld, 1 van de kampmensjes is een dj. Dus dat is gelukkig makkelijk :slightly_smiling_face:
Maar een (kamp)huis vinden, daar ligt mijn grootste probleem…

Kun je niet een schuur of andere ruimte huren/gebruiken van iemand die je kent of die naar de reunie komt? Is ook gezellig, goedkoper(wss).

bedoel je met huisje huren: een paar dagen of een avond?

Wat je kan doen is barbequeën of gourmetten (sorry als ik het fout schrijf…) & inderdaad gewoon leuke muziek draaien en kletsen. Wat voor kamp was het? anders kun je ook een thema maken. En als er gefilmpt of foto’s zijn gemaakt kan je dat laten zien op een beamer. verder kan je nog gewoon spelletjes doen en heel veel foto’s maken. enz enz.

goede reactie’s hierboven!
Het is voor een weekend. Ik heb rond gevraagt bij mensen die ik ken om een schuur oid, maar niets bruikbaars gevonden.
dus als mensen nog wat weten… :wink: