Returning Shadows | The Hungergames Story |

http://i43.tinypic.com/ilk1mt.jpg

Clover Amory is een veertien jaar oud meisje dat leeft in het vijfde District van Panem. Drie jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier ‘De Hongerspelen’ noemen.

Start op 1-05-2012

Ah, deze staat op Quizlet :’). Zag 'em laatst voorbij komen!

Ik ben benieuwd. Verras me eens :’)

Getallen onder de twintig moeten voluit geschreven worden. Dus ‘veertien jaar oud meisje’ ‘vijfde district van Panem’ en ‘drie jaar geleden.’
Maar ik ben benieuwd.

Inderdaad, sorry. Ik heb het even aangepast. :3

Ja, inderdaad. Ik dacht dat het een leuk idee was om mijn story ook hier te plaatsen. :3

-

ik vind dit niet leuk, je maakt niet een eigen verhaal maar borduurt voort op wat anderen doen. heb je spotgaai ook gelezen btw?

Nee, ik vind het niks, sorry. Je gebruikt de manier waarop over Katniss wordt geschreven, etc, bijna hetzelfde. Nee, dit is geen fanfiction maar gewoon het normale verhaal ietsje aangepast.

Ik ben het met hen eens.

Er is inderdaad een verschil tussen fanfictie en een verhaal ‘naschrijven’. Dit is eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal, maar een ander jaar en een ander persoon.
Fanfictie is meer een ander verhaal, maar met dezelfde personages van het echte verhaal. (Dus gewoon een verhaal schrijven met al bestaande personen.)

En ik vind dit dus ook niet echt fanfictie…

off topic: dit verhaal kan niet lees het derde boek uit de serie. ik ga er hier niet te diep op in, voor degenen die het nog moeten lezen :slightly_smiling_face:

^ Ik snap wat je bedoelt. Ik zag het ook, haha. (:

Maar ja, veel succes!

Ik ben heel verward en de namen kloppen niet en zo

Dit is ook gewoon fanfiction, jullie zouden eens op fanfoction.net moeten kijken
en wat Karlijn1997 zegt, het is fictie, das kan je het zelf verzinnen :3
Fanfiction is gewoon alles wat gebaseerd is op het boek, dus dit ook

Fanfictie (in het Engels fanfiction of fanfic) is een fictie-genre geschreven door fans van een film, boek, televisieserie of een ander type media. De schrijvers ‘lenen’ de personages om hun eigen verhalen mee te maken zonder winstoogmerk. De verhalen worden niet officieel gepubliceerd, maar informeel (meestal op het Internet) beschikbaar gemaakt voor geïnteresseerden. De meeste fanfictie wordt in het Engels geschreven.
Belangrijke redenen voor mensen om fanfictie te schrijven is het plezier van het schrijven, het uiting geven aan hun waardering voor een bepaalde serie, film, et cetera en de mogelijkheid die het voor hen schept om hun favoriete personages in situaties te brengen die ze, als het aan de officiële schrijvers/producenten ligt, waarschijnlijk anders nooit zullen meemaken.