Retro hotel op je CV zetten?

Hallo mensen :slightly_smiling_face: ik moet voor mijn bijbaantje bij t dagblad opschrijven wat voor werk ervaring ik heb, ik heb twee jaar toen voor een retro hotel ‘’ gewerkt ‘’ ( met retro hotel bedoel ik ongeveer t zelfde als Habbo) ik moest toen een keer per dag twee jaar lang artiekelen schrijven. het heeft me veel geholpen maar ik weet dus niet of het dom is om te schrijven als ervaring…

Sorry kan iemand me helpen? :flushed:

HAHAHAHA OH MY GOD IK HEB DIT GESPEELD WANT JE KREEG GRATIS MEUBELS EN CREDITS TOCH HAHAHA WAT EEN TIJDEN

Oké sorry maar ik zou het er wel opzetten, misschien niet met ‘retro hotel’ erop maar een mooi woord voor ‘spel’? :")

OMGGG JAAAAA, JE KON HC EN ALLES KOPEN :upside_down_face: ( soms speel ik het nog in mn vrije tijd )

Hm heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik zou het er zeker opzetten, maar dan even een mooie beschrijving ervoor bedenken inderdaad.

hahahaha ik speelde altijd retro hotels want dan kon ik tenminste dingen kopen, mooie tijden waren dat :’)

on topic; ik zou inderdaad zeggen dat je iets voor een site deed en niet letterlijk ‘retro hotel’ of iets erop zetten.

Ik ben trouwens aangenomen voor t bijbaantje! :bowing_man: :upside_down_face:

Haha ik speel rabbohome.nl maar als je iets NIET moet doen is dat op je CV zetten haha

Dit topic is niet echt meer nodig, aangezien TS aangenomen is, dus slotje