Retourneren bij V&D

Ik heb op zaterdag 13 juni dingen gekocht bij de V&D. Deze dingen wil ik retourneren. Op de bon staat dat je mag ruilen en terug brengen binnen 30 dagen. 4 weken na de 13e is de 11e. En 30 dagen na de 13e is aanstaande maandag (de 13e). Maandag is dus toch de 30e dag ?

Valt maandag nog binnen de 30 dagen ? Ik ben morgen en overmorgen niet in de gelegenheid om het terug te brengen en kan het ook aan niemand anders vragen. Er staat geen datum op de bon vermeld. Maar als ik het bij bijv. H&M zou moeten terug brengen dan zou het op maandag als ik het goed heb nog wel terug mogen.

Jup.

Ik zal mijn vraag ook even posten. Ik had een online bestelling gedaan en heb deze opgehaald in de winkel. Nu passen 2 dingen niet dus die wil ik terug sturen. Dit kan ik ook afgeven in de winkel en dan krijg ik gelijk het geld terug. Is het dan van belang dat ik de zak dichtplak of openlaat wat ik terug breng?

^Ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt soepstengel! Ik werk bv in de HEMA en wij hangen de artikelen die dan terugkomen gewoon in de winkel.

Je hoeft de dingen die je wilt retourneren niet in een zak/doos te verpakken. Ik heb weleens iets terug gebracht en volgens mij werd dat inderdaad in de winkel gehangen.

Bij welke winkel is dat? Want soms wordt het inderdaad gewoon weer in de winkel gehangen en soms zijn het aparte artikelen.

En wat betreft TS: maandag is inderdaad de 30e dag. Maar ik denk dat als jij gewoon de bon hebt en de kaartjes eraan hebt gelaten dat dat niet zo’n probleem zou moeten zijn.

Ik denk dat Soepstengel het ook over de V&D heeft!

oh ja haha, dat zou wel logisch zijn… Volgens mij kun je dat gewoon zo inleveren ja, hoeft niet in een dichtgeplakte zak.

Thanks voor jullie hulp! Inderdaad ook bij v&d haha. Ga het van de week gewoon zonder dichtgeplakte zak maar terug brengen dan.