Retourneren bij H&M

okee het zit dus zo

ik heb een broek gekocht bij h&m voor 50 euro toen hij aan kwam paste hij me niet en dus was ik van plan hem terug te sturen

dit heb ik eindeloos uitgesteld en nu heb ik allene nog vandaag en morgen alleen is het postkantoor dan natuurlijk niet open

weet iemand of ik er dan 2 dagen bij krijg ofzo omdat ik ze nu niet kan sturen?

ik heb het ook een keer gehad.
maar ben toen naar de winkel zelf gegaan en toen heb een klantenkaart gekregen met het tegoed van de waarde van het kleding stuk.
dus je kan ook gewoon naar de winkel zelf gaan. zal dat gewoon lekker doen als ik jou was gaat ook erg simpel!
succes in ieder geval!

Nee, denk het niet. Mijn pakketje moest ook uiterlijk vandaag geretourneerd worden, maar ik heb hem dinsdag jl. al op de post gedaan…
Staat er niets over op de site, bij klantenservice? Het lijkt me logisch dat de H&M hier rekening mee hoort te houden…

nee er staat niets op de site en klantenservice is vandaga gesloten ofzo en ik kan eigenlijk niet naar de winkel om dat ik in een drop woon zonder h&m en de dichtsbijzijnde h&m niet dichtbij is

Ik heb het een keer een week te laat geretouneerd. En heb er verder geen
problemen mee gehad ! xx

Lijkt me eigenlijk wel, want meestal is het toch binnen zoveel werkdagen etc? En vandaag/morgen tellen volgens mij niet mee als werkdag :]

is vandag de stad gesloten?

Duh het is 1ste kerstdag. 1e en 2de zijn de winkels altijd dicht :]

pff sommige niet :pensive:

Zoals?