Retourkosten bij Topshop?

Weet iemand wat het kost als je iets wilt retourneren bij Topshop?
Ik kan het nergens vinden namelijk…

Ja ik kan het dus ook nergens vinden!
Ik heb alleen op een of andere site gelezen dat het ‘ongeveer 11 euro ofzo’ is
Ik zou alleen wel willen weten hoeveel het precies is ;p

Retouneer kosten zijn hoogstwaarschijnlijk voor eigen kosten.

[i]Customers in AUSTRALIA, AUSTRIA, BELGIUM, BULGARIA, CANADA, CHINA, CZECH REPUBLIC, DENMARK, EIRE, FINLAND, FRANCE, GERMANY, GREECE, HONG KONG, HUNGARY, ITALY, LITHUANIA, MONACO, NETHERLANDS, NEW ZEALAND, NORWAY, POLAND, ROMANIA, REPUBLIC OF KOREA, SLOVAKIA, SPAIN, SWEDEN, SWITZERLAND, and TURKEY, can currently only make a return by post. You are required to return unwanted orders at your own cost.

To make a return:
Log in to your account and select ‘Request a return’ from the ‘My Orders’ section.
Click the order number containing the items you want to return and follow the ‘Create return’ link next to the order number.
Select the items you wish to return and click ‘Create Return’.
Write your Returns Authorisation Number along with your name and address in the areas provided on the returns label that was sent to you with your delivery.
Attach the label to the parcel and post it to us.
Please remember to ask your courier for a proof of posting certificate and keep it safe for your reference. Without this, we cannot refund any money if we do not receive your parcel.

If you have lost your returns label you can download another one here.

Click here to read our full Returns Policy.

US Customers – please see our US website for more information.[/i]

Staat gewoon bij ‘Help’ onderaan de site.

De kosten zijn dus voor jezelf en zullen afhangen van het gewicht van de spullen. Hoeveel PostNL berekent voor het verzenden vind je hier: http://www.postnl.nl/voorthuis/naar-het-buitenland/

Hoeveel zal het zijn om een jas te retourneren ;p

Ik ging een keer een truitje terugsturen naar Asos en dat was rond de 13 euro dacht ik, bijna evenveel als dat het truitje had gekost… Ik denk dat een jas omdat hij nog zwaarder is rond de 20 euro is?

what?! das gek veel. wat moet dat dan wel niet kosten als het schoenen ofzo zijn :astonished:

heb er al veel besteld, maar gelukkig paste het altijd, dus nog nooit moeten retourneren.

ik wil graag deze jas bestellen:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2573514&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=391052&parent_categoryId=203984&pageSize=20

normaal zit ik altijd tussen maat 34 en 36 in, maar maat 34 is er niet meer
en bij die reviews staat dat de jas groot valt en je beter een maat kleiner kan nemen… ik weet dus niet of ik nou 36 gewoon moet nemen (ik ben 173 cm) of toch beter kan wachten tot de 34 er weer is

ik zou me baseren op de reviews, zeker als er al zoveel mensen zijn die zeggen dat hij groter valt. Tenzij je er geen probleem van maakt dat hij een beetje los zit :slightly_smiling_face:

34 is nog steeds niet terug…
ik dacht erover om te bellen/mailen of die nog terug komt?
Dit staat bij contact us:
•Europe (France, Germany, Spain, Sweden, Netherlands, Denmark, Italy, Austria, Belgium, Norway and Switzerland): 00800 5344 6666 (toll free)

Maar krijg je dan een engels/amerikaans iemand aan de telefoon of gewoon een nederlandse?

Moet je eigenlijk ook invoerrechten betalen als je iets bestelt bij topshop?

Je hoeft geloof ik geen invoerrechten te betalen als je binnen de EU wat besteld. En Topshop dat zit toch in Groot Brittannië? Dus dan hoef je geen invoerrechten te betalen. :slightly_smiling_face:

Ik wou ook wat bij topshop bestellen, maar ik baal er een beetje van dat 't retouneren zo veel kost want heel vaak zijn bepaalde kledingstukken aan de kleine kant en vaak te kort voor mij omdat ik lang ben. :<

Ook zo rond de 1,75. Maar ik heb nogal een grote voorgevel. :’’) En daardoor is het heel moeilijk om in te schatten of een jurkje of bepaalde shirts/truien wel lang genoeg zijn.

Ik heb zelf nog nooit broeken gekocht online omdat me die vaak ook te kort zijn of dat de lengte wel goed is maar dat hij verder te groot is. Heel lastig allemaal. Maar misschien dat ik dan eens probeer om een broek te kopen bij asos als jij zegt dat ze redelijk lang zijn. :slightly_smiling_face:

En ik had een heel leuk simpel jurkje gezien bij topshop maar daar is het dus net de vraag of hij niet te kort is. Omdat mensen die 1,70 zijn al zeggen dat ‘t net kan en als je groter bent een grotere maat moet nemen. Bluh, moeilijk. :’) Deze is het trouwens:
http://www.topshop.com/we…chTerm=tunic&pageSize=200

Ik ga alleen maar meer twijfelen of ik 'm zou moeten kopen omdat ik geen zin heb in een miskoop hah.

Oh die jurk is mooi! Alleen voor mij is de hals net te hoog. Grr waarom hebben ze niet meer in de tall collectie? :’)

Ja ik heb dat dus wel omdat ik blijkbaar ongebruikelijke maten heb. Ach, die jurk die ik wil hebben is niet abnormaal duur dus misschien gok ik er gewoon maar op. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat verkopen beter is dan terug sturen, want terug sturen kost geloof ik alleen maar meer geld. Nja dan denk ik dat ik die jurk gewoon koop met wat leuke sokken erbij! :’)