Resultaten van spinning.

Hé, ik ben opzoek naar mensen die een aantal maanden spinning hebben gedaan (en het nu misschien nog doen?).
Ik vroeg me af wat je opvalt qua verandering aan je lichaam (buik, gezicht, benen, kuiten, conditie).
Hoelang ben je dan bezig, en hoeveel keer doe je het dan per week?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Iemand?

Ben ook benieuwd! Hoeveel kost dit ongeveer per maand?

Ligt aan de sportschool! Ik wil ermee beginnen dus heb een foldertje gehaald en ik kan voor 39 euro 3 maanden lang onbeperkt lessen volgen.

Ik zou dan eerder een fitnessabonnement kopen. Dan kun je ook met gewichten etc. trainen en dat merk je echt wel!
Maar verder geen ervaring met spinning :stuck_out_tongue:

Nou ik heb het 1 keer gedaan, 1 keer en nooit weer! Man wat was dat een drama! Hou absoluut niet van fietsen en het was me een partij zwaar! haha

Heb het een aantal keer gedaan, maar nooit lang achter elkaar. Volgens mij worden je benen er in ieder geval heel gespierd van en verbrand je ook wel wat vet. Maar weet dus niet precies wat de resultaten zijn!

Up!

Je krijgt er enorme kuiten van haha, waardoor je bijna niet meer in je skinnys past xd

Haha. Nou ik heb nu al ontzettende dikke kuiten maar die bestaan echt uit vet dus als ik dan een stap zet zie je alles onwijs zwabberen, dus ik wil gespierde kuiten.

Ik doe het zelf niet maar mijn moeder doet het al bijna 5 jaar, 1 keer per week. Ze heeft echt ongelooflijk gespierde benen ervan gekregen! Als je in haar benen knijpt voel je helemaal geen vet, alleen maar spieren x)

M’n tante deed het en is gestopt omdat ze vond dat ze te dikke (als in gespierde) benen kreeg :stuck_out_tongue:

Haha wow!
En hoe zit het met haar buik? Want dat is voornamelijk mijn grootste probleemzone (+ kuiten).

Ik denk dat andere oefeningen beter zijn voor je buik dan spinning (:

je verbrand gewoon veel calorieën, waardoor je gewoon afvalt. En je krijgt veel spieren in je benen!