Restjes foamstickers

Hoii,

Mijn broertje heeft op mijn spiegel, laptop en vloerl foamstickers geplakt, en ik ging ze er net afhalen maar nu zitten er van die restjes, hoe haal ik die er die af? Want het lukt mij niet…

Nagellakremover!

Daar heb ik mijn plakrestjes mee weggehaald :slightly_smiling_face:

Ook iets anders dan nagellakremover??

Terpentine?

Terpentine is toch best wel sterk? Ik zou dat niet aandurven op mn laptop.

Van nagellak remover gaat de lak van je laptop. Jup ik kan t weten want ik heb er een lelijke plek op. Misschien stickerverwijderaar?

^ Ja, dat is waar, maar ik denk dat het wel kan, zo lang het de buitenkant van de laptop is (en je niet bij de draadjes en het beeldscherm enzo gaat zitten).

Misschien kan je het anders eerst proberen met wat lauw water.

Gewoon schrapen met je nagel ? Geen nagellak remover gebruiken hoor. Tenzij je het niet erg vind als je doffe vlekken krijgt op je laptop XD

Schrapen heb ik al genoeg gedaan, en het zit ook o[ mijn deur…

Laat de terpentine maar zitten, als ik jou was (nou spreek ik mezelf tegen, maar goed). ik wil niet op mijn geweten hebben dat er straks opeens allemaal doffe plekken overal zitten door de terpentine XD

Ik denk dat je dat op de vloer er wel af kan halen door er een water doordrenkt doekje op te leggen en het een tijd te laten weken.

Ik zou gewoon nagellakremover/aceton gebruiken. Dat werkt het beste en is over het algemeen niet schadelijk voor de ondergrond.

Fohnen op de plek waar de stikker zit en dan kan je 't er zo vanaf halen.