resten kneedgum-spul op mn muur !help O_o

hee guys,

als eerste wil ik zeggen dat ik écht niet weet waar ik dit topic moet plaatsen maar oke…

ik ben ongeveer 3 jaar lang die-hard justin bieber fan geweest…
en je raad het al: mn hele kamer hangt HE-LE-MAAL vol met justin bieber posters.

ik heb verf op mijn muren met een soort schilder-patroontje waardoor ik geen plakband kon gebruiken met het ophangen, dus heb ik kneedgum en dummie/buddy zoiets ik weeet niet goed dat heet gebruikt.

maar nu ben ik dus geen fan meer van justin bieber en wil ik dus al mn posters weg hebben, maar wanneer ik ze weghaal blijven er allemaal restjes van dat spul aan plakken, het is echt super lelijk en ik weet niet hoe het er af gaat.
ik zit nu dus met al die posters and I hate it !

please , kan iemand me helpen ! ik word gek van al die justin biebers elke avond haha O___o

Geen idee, plak nieuwe posters op ?

Haha, geen idee wat je deraan kunt doen!
Veel succes.

Hahaha, sorry :blush:

Maar misschien kan je het met zo’n - hoe heet dat ook alweer … - vijl ofzo van de muur afhalen?

Ja nieuwe posters van je nieuwe Idool?
Dan plak je dat over die jusinbieber posters.

Ja nieuwe posters van je nieuwe Idool?
Dan plak je dat over die jusinbieber posters.

Oh bij mij gaat dat heel makkelijk! Je gaat gewoon met een stukje van dat kneedgum deppend over die restjes heen, en dan trek je ze er zo vanaf!

maar ik wil geen posters meer… ik wil een strakke kamer zegmaar.
mn kamer ziet er ook véél kleiner, drukker en rommeliger uit door die posters

heb ik geprobeerd… maar sommige dingen plakken echt veels te erg.

oke, klinkt mischien heel smerig (sorry) maar je weet wel , soms dan plakt kouwgom heel erg en soms helemaal niet , toch ?
zo is 't ook met dat spul =S

Je moet je kneedgum zelf even plakkerig maken als want op je muur zit, dat houdt in warm maken, gewoon even met je handen blijven kneden en dan nog eens proberen (:

oo

warm water is de oplossing ! (:

ik heb gewoon behangpapier en als ik met een groter restje kneedgum erop dop of over wrijf, dan komen de restjes mee, maar waarschijnlijk zul je dat wel al geprobeerd hebben
up dus ;p

ik heb zo’n oude behangpapier die ik niet eraf mag halen --’
en als ik een poster wil hangen met plakband en daarna eraf haal dan komt dat behangpapier ook mee en blijven er witte plekken achter!! Ik kan maar geen oplossing vinden voor die posters , en ik wil dat zoo graag :’)
sorry hoort niet echt by deze topic maar anders moest ik een andere starten :grinning:

Maak de kneedgum warm, dan gaat het makkelijk
-
er.

Join the club… :stuck_out_tongue:
Nouja, geen justin bieber fan dan.
Wel ziljoen posters.
Ik heb t maar een beetje verdoezeld door allemaal foto’s van mij en mn vrienden op de muur te hangen.

oke dit is dus een beetje off topic maar is justin bieber al 3 jaar bekend enzo dan?

^ Volgesmij toen hij 15 was. Hij is nu 17, 2 jaar dus.
ik was fan op het begin, daarna niet meer want toen werd het stom maar hij had eerst gewoon filmpjes op youtube en daar vond ik m wel leuk >.<
Dus misschien zij ook x)

Vraag aan je ouders wat je moet gebruiken.
Ik weet dat veel plakkerige spullen eraf gaan met nagellakremover maar mss is er nog een wondermiddeltje.