Restaurant in Utrecht

Lieve meiden,
zaterdag ga ik met een paar vrienden naar Utrecht toe. Het plan is dat we eerst een hapje ergens gaan eten, dan van 8 tot 10 bowlen en daarna nog wat drinken met z’n allen. nu ken ik Utrecht alleen van het winkelen, dus niet van uitgaan ofzo
dus mijn vraag is of jullie nog leuke restaurantjes & cafe’s weten om heen te gaan.
de plek waar we gaan bowlen heet Bison bowling en ligt vlakbij Hoog Catherijne, om precies te zijn Mariaplaats 13.
het liefst dus een restaurantje & cafe daar in de buurt.
en natuurlijk wel een beetje goedkoop, maar niet a la Mac Donalds :stuck_out_tongue:

kusjeeeeeeees

La Fontana is een pizzaria, zit aan die grote weg [ben ff de naam kwijt] heeft wel lekkere pizza’s en is natuurlijk niet zo duur.
Hij zit ongeveer naast de MacDonalds [niet diegene op de gracht] en je moet naar beneden lopen om bij de pizzaria te komen.

Het is trouwens ongeveer 10 min lopen naar bison bowling.

dankjewel!
iemand nog andere?

Trouwens overal aan de werf zitten restaurantjes. Op de Mariaplaats zitten 3 cafetjes, maar ik weet niet of die ook eten serveren xD
Een andere pizzaria zit ‘onder’ de andere macdonalds, aan de werf dus. Een paar meter verder zit een pannenkoekending.

Als die allemaal daar in die gracht zitten ben ik bij een van die pizzeria’s en dat pannenkoekending geweest. Ik geloof bij La Fontana, ja, daar heb ik erg lekker gegeten ^^

upje :slightly_smiling_face:

Jaa idd aan de gracht, en mr Jacks is ook goedkoop en ook goed te eten, alleen dat zit nogwel vrij verweg van de mariaplaats en die la fontana naast de mac, is dat niet de lange vie straat ofzo?