respect!

respect voor dit filmpje!
lees de tekst en druk op bekijk!
http://player.omroep.nl/?aflID=11009069
laat hieronder je reactie achter, ik ben benieuwd of het jullie net zo raakt als mij!

Ja, die heb ik gezien. Erg indrukwekkend. Zouden ze op alle scholen moeten doen, dan zou er wat meer respect voor elkaar zijn.

*4 uur cup-a-soup*

Oeh ga het eens kijken

dit is toch afgekeken van zo’n Amerikaans programma?
nouja iig wel n heel goed initatief (:

Ik ga het even kijken.

ik heb dat gekeken ja op school een keer,
we zaten in een klas met 1 jongen en de rest meiden,
al die meiden huilen, inclusief mijn docente.
en die jongen probeerde ons allemaal te troosten.
zoiets zouden ze echt op elke school moeten doen,
en je zou het eigenlijk zelfs met een aantal leraren ook makkelijk kunnen doen!

Ik begon op dat moment van dat meisje dat zei dat dat haar stief zusje gewurgd is en haar vader dood is kei hard te huilen ik heb zo veel respect voor dit!!

haha en die jongen dacht zeker stoer te zijn door niet te huilen,
maar stiekem staan de tranen ook bij hem in zijn ogen!!
haha!

Ik vind het wel mooi, alleen hier in Nederland moeten ze het echt niet nog een keer gaan proberen. Het is meer iets voor Amerika.

ik denk juist dat het juist goed is hier,
er gebeuren hier ook zat dingen op scholen. en onderling weten we op school van klasgenoten ook zeer weinig van elkaar, althans, dat is op mijn school.

Dat vind ik juist van wel!!!
Als je ziet hoe respectloos sommige mensen zijn,
nu zeg ik niet dat ik zelf niet respectloos ben.
want zelfs ik maak achteraf opmerkingen waar ik beter over na had moeten denken.
xxx

Ik ben benieuwd, maar duurt best lang

jaa, dit heb ik ook op school gekeken !
ik zag aan een aantal kinderen dat ze eigelijk wouden huilen, maar ze konden t gewoon niet… anders komtt dat zogenaamd ‘dom’ over ;S … ik moest ook bijna huilen…

en ik zou dit ook heel graag bij ons op school willen … mischien ga ik proberen zoiets te regelen … ik zit toch in de feestcommisie

Onze school wou dat ook regelen alleen als je van die project mensen wil, kost dat super duur!

Sommige mensen kiezen ervoor om weinig te vertellen. Ik zou het vreselijk vinden om al mijn kwetsbaarheden aan iedereen te laten zien. Mensen kunnen je daar later echt mee gaan kwetsen. Ik vertel het alleen aan mijn vriendinnen. Andere mensen gaat het gewoon niks aan.

Maar dat ben ik, misschien vinden andere mensen het wel erg fijn om dit een keer op school te hebben.

jaa ? oke , nou opzich wel een beetje te begreipen want ze moeten zoveel spullen meenemen en zoveel regelen enzo en het komt op tv etc.

maar ik ga proberen het zelf te regelen en dan gewoon zonder al die mensen van tv enzo

gewoon alleen de school

Op MTV is het ook, maar dan heet het “If You Really Knew Me”
Elke keer als ik het kijk heb ik weer tranen in mijn ogen. Dan besef je maar weer hoe makkelijk je leven soms is. Maar ik vind het zeker wel een goed initiatief. Het was laatst ook weer op tv, ik heb hem al meerdere keren gezien. Ze zouden het eigenlijk vaker moeten doen.

Ik vind het wel een erg goed project, maar ik ben het ook met JASON__ eens. Als mensen al je zwakste punten weten, weten ze ook waar ze je op kunnen kwetsen. Amerika is toch een land waar meer open over zulke dingen kan worden gedaan, in Nederland wordt er niet echt vaak over zulke dingen gesproken. Ik zou persoonlijk niet willen dat elk willekeurig persoon op mijn school mijn geheimen en mijn ervaringen zou weten. Maar het initiatief is zeker goed.

Het is al in Nederland gedaan. Bekijk de documentaire over de streep maar eens.

Ja, die heb ik gekeken. Ik geef alleen mijn mening er over.