Reservekopie iTunes controleren

Ik ben een beetje gefrustreerd, ik ben namelijk alles voor school morgen geleerd en was van plan lekker op tijd naar bed te gaan. Ik dacht ongeveer een half uur nodig te hebben om mijn iPhone leeg te halen, want die wordt morgen gemaakt en moet 's ochtends klaar liggen. Ik heb dus een reservekopie gemaakt van m’n huidige iPhone (met het kapotte beeldscherm) en wilde die overzetten naar mijn oude iPhone, voor het geval er toch iets mis gaat met de reservekopie op m’n laptop. Ik heb heel veel tijd gestoken in mijn oude iPhone, maar heb het nu toch opgegeven, omdat iTunes op de één of andere manier een simkaart in mijn oude iPhone wil voordat ik de reservekopie er op zet.
Nu wil ik dus graag weten of het mogelijk is de reservekopie te controleren (dus in de kopie kijken en kijken of er alles erop staat) op mijn laptop. En zo ja, hoe.
Ik hoor het graag!

Nee, het is een microsim en in die oude moet een grotere… Maar ik heb m’n iPhone gewoon leeggehaald en ik hoop dat het goed gaat als ik de reservekopie terug ga zetten, dus op dit topic kan wel een slotje I guess.