[Research haha] Iemand hier wel gepest?

Hee.

Ik moet voor school een stukje schrijven over een persoon dat gepest is, in wat voor mate dan ook. Nu heb ik dit gedaan, maar wil er niet compleet naast zitten. Dus vroeg ik me af: Is er hier wel iemand gepest(ligt/ernstig) en zo ja, hoe ver ging dat? Wat ging er door je hoofd etc?

Sorry voor de vragen—> En bij schrijfsels omdat het voor een schrijfsel is!

up

Upje!

Ehm ik ben wel een beetje gepest ja
Vooral schelden en buitensluiten enzo
Op de basisschool vooral, maar nu ook nog wel eens omdat ik zeg maar anders ben op een redelijk bekrompen school

Ehm wat ging er door m’n hoofd
Op de basisschool en de eerste 2/3 klassen van de middelbare school vond ik het altijd wel heel erg, ik was toen heel onzeker. Ik ben langzamerhand zelfverzekerder geworden, maar het is natuurlijk nog steeds niet leuk om uitgescholden en uitgelachen te worden. Ik trek het me wel minder aan, maar je voelt je toch wel een soort freak zegmaar, en dat is niet echt een leuk gevoel. Ik voel me soms heel geïsoleerd, vooral op school, omdat ik daar weinig vrienden heb. En ik ben dan niet zo iemand die “er bij wil horen”, absoluut niet. En ik ben ook niet van plan om te veranderen. Maar het zou wel leuk zijn om gewoon geaccepteerd te worden.
En misschien wil je ook weten wat voor effect het op me heeft gehad? Lijkt me ook wel een interessant iets voor je “research”…
Ik ben er wel sterker door geworden, en ik heb zeg maar een dikkere huid gekregen, maar er zijn ook wel dingen die ik laat doordat ik zo ben/word gepest. Ik durf bijvoorbeeld op school niet uit de kast te komen ik ben lesbisch omdat ik gewoon weet dat ik dan nog meer uitgescholden en buitengesloten word. Ook heb ik problemen met mensen te vertrouwen, omdat er zoveel mensen zijn geweest die ik vertrouwde en die me daarna keihard lieten vallen omdat ik niet geaccepteerd werd door de buitenwereld.
Dus x]
Ik hoop dat je er iets aan hebt
En ik zou je stukje graag lezen als het klaar is!

heel erg bedankt n___n

In mijn stukje zal het een iet wat andere wending hebben dan normaal, maar ik vind dat ik ook even wat van de ‘gepeste’ kantmoe thoren voor ik er over schrijf, en fouten maak.

vind het trouwens wel erg om te lezen… Zelf ben ik een dikkerd, heel erg, ben bi etc. maar ben nooit echt gepest.JA wel is een opmerking hier en daar, maar die plaats ik zelf ook wel en dat blijf je altijd wel houden…

As long as you know ur okay(;

Hier is al een topic over :slightly_smiling_face: