Rescuespray tegen stress.

Van internet:
[i]
Rescue kan u helpen in dagelijkse situaties als:examen doen of rijbewijs halen… terugslag van een stormachtige discussie… nervositeit voor de trouwdag… naar de tandarts gaan… het onder tijdsdruk uitvoeren van werkzaamheden… een rouwproces… een sollicitatiegesprek … het woord nemen bij een belangrijke vergadering… het verwerken van ontslag… vliegangst… ontvangen van slecht nieuws… in een file vastzitten

Bijsluiter
Beschrijving
Eigenschappen:

• De originele Bach Rescue in spraypomp zonder gas.
  • Direct te gebruiken bij innerlijke onrust en/of stresssituaties.
  • Handig voor in de auto, in de tas, of tijdens het werk.
  • Gemakkelijk en onopvallend in gebruik.
  • Op natuurlijke basis.
  • Ook geschikt voor kinderen.
  • Kan gerust langere tijd gebruikt worden.
  • Kan ook in combinatie met andere middelen worden gebruikt.

Gebruiksaanwijzing:

• Breng bij stresssituaties direct de spraykop naar de mond en spray 2x op de tong.
  • Niet in de ogen sprayen.

Ingrediënten:
Alcohol 27 vol.%, helianthemum nummularium, clematis vitalba, impatiens glandulifera, prunus cerasifera, ornithogalum umbellatum.
[/i]

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, het lijkt me namelijk heel erg handig…

Ik raad het echt aan het helpt mij ontzettend goed! ooit aangeraden door de huisarts :wink: en inmiddels kan ik het ook adviseren aan klanten ( werk bij de kruidvat) echt goed spul!!

hmm, interessant. Hoe duur is het ?

Ik las laatst in een topic dat iemand het heel goed vond werken. Ik heb zelf de spray voor beter te slapen, die helpt wel redelijk.

@KUSKUS_KUS
Bedankt :slightly_smiling_face:
Kun je het bij de kruidvat halen?

@demure
Rescue Spray 7ml (adviesprijs ¤ 9,95)
Rescue Spray 20ml (adviesprijs ¤ 18,50)

Rescue is verkrijgbaar in de volgende applicatievormen:

• Rescue druppels, Rescue Pearls en Rescue Chewing Gum
  • Rescue spray
  • Rescue Pastilles
  • Rescue Cream en Gel
  • Rescue Nacht druppels, Rescue Nacht spray en Rescue Nacht Pearls
  • Rescue Kids

Welke gebruiken jullie?

Heeft mij heel erg geholpen bij een paar belangrijke toetsem. Het smaakt alleen wel smerig :stuck_out_tongue:

Bij mij werkt ie goed. Het is een fijne ondersteuning. Ik heb het gebruik een beetje opgebouwd en ben er veel rustiger door geworden en kon er veel beter van slapen. Gelukkig heb ik het nu even niet meer nodig.

Ik kan het je zeker aanraden. Het is altijd het proberen waard.

Ik heb trouwens de spray gebruikt. Handig, kan je gewoon meenemen in je tas!

denken jullie niet dat het gewoon werkt omdat je DENKT dat het werkt, of werkt het echt? (Ik ben altijd heel sceptisch wanneer ik zoiets gebruik)

Hier op Girlscene ben ik ook ‘in contact’ gekomen met deze spray. Toen ik hem voor het eerst gebruikte, werd ik de eerste 2 dagen suuuuuuuuuper loom en dood gewoon. Daarna ging ik op internet meer opzoek hierover en las heel vaak dat de spray zelf weinig deed, maar dat het effect tussen je oren zat. Een soort placebo effect dus… Nou… :’) ik denk dat dat zo is, want sindsdien geloof ik niet meer dat het werkt en guess what? Het werkt niet :’)

Wel moet ik zeggen dat ik het wel blijf gebruiken, omdat ik stiekem toch hoop dat het ergens een bèètje effect heb, zit namelijk nu in de toetsweek en heb net nog 2 valeriaanpillen ingenomen en 4x druppeltjes van Rescue

Ik heb het vaker gebruikt (spay) maar helaas werkte het bij mij totaal niet. Maar als het bij andere mensen wel helpt op welke manier dan ook, ach why not

Ik heb het ook gebruikt maar ook bij mij werkte het helaas niet

een collega van mij haar zoontje was in de brandnetels gevallen en toen ze dit erop smeerde was het een kwartiertje erna helemaal weg. het is een natuurlijk middel dus het zal sowieso bij de een sneller werken als de ander.

Ik gebruik dat heel vaak, maar dan de druppels. Werkt goed voor mij!

dat spul is echt heilig voor mij.
zit in een moeilijke periode met angststoornissen en dwangneuroses en wordt er echt rustig van.
zeker een aanrader!

komt dat niet gewoon door de alcohol die erin zit ?

waar koop je dit?

^