Requiem for a Dream

Requiem for a Dream
http://imdb.com/title/tt0180093/
Wie heeft em ooit gezien? Wat vond je ervan? Soundtrack ooit beluisterd?

Naja, ik vond het echt een mooie film, maar aan de andere kant ook echt vreselijk. Ik raakte er echt vet gestresst van. Ook de soundtrack is vet mooi, maar maakt me vreselijk onrustig… Zelfde effect op jullie gehad misschien? Ben benieuwd…

nog nooit gezien, ken de soundtrack ook niet

Hmm… baluh :stuck_out_tongue:

Ken ik niet…

ken hem ook niet sorry

heb de film gezien, en heb em ook x3, bedoel je met de soundtreck zo precies zo een klassiek stukje muziek? hij had ook wel effect over mij telkens als ik dat sutkje hoorde moest ik helemaal rillen.

ken het ook niet

ik heb hem al 2 of 3 keer gezien, het is mijn lievelingsfilm. De soundtrack is geweldig, heb er jaren naar gezocht, vroeger vond ik hem nooit. Ik vind het echt een geweldig verhaal, en geloof ook wel dat het kan. Kortom, een zeer goede film!

Heb de soundtrack ook sinds kort op de computer, was echt blij dat ik em gevonden had :slightly_smiling_face:

Idem!

Ik ben het helemaal met je eens. Vooral de soundtrack, ik vind 'm geweldig en ook supermooi maar het maakt me ook onrustig. En van de film kreeg ik een beetje ‘naar’ gevoel hoewel ik hem tegelijkertijd ook super vond (:

Ik heb hem ook gezien… Aparte film, niet echt mijn stijl

Ik zie die soundtrack niet XD.
Maar ik heb die film ook niet gezien, sorry:P

Die titel vind ik echt de allermooiste filmtitel ooit. Ook het verhaal spreekt mij aan, want ik houd wel van dramatische verhalen. Ik weet alleen niet of ik de muziek ga beluisteren, want ik houd niet van muziek die tranen opwekt. Maar ik ga t denk ik toch doen :stuck_out_tongue:

All time favorite movie (lllllllll)
De muziek is ook meesterlijk goed.
Damn.
Alles, is gewoon goed aan die film.

ik ga hem dnek ik maar een keer kijken

GEZIEEEN !!!
damn zo’n mooie film :astonished: en Jared Leto is zooo heeet :stuck_out_tongue:

JAaa ik heb die film ook gezien! En die film is me echt bijgebleven. De soundtrack is btw van Clint Mansell.

Een van de beste films ooit gemaakt, ik weet 't, dat zijn grote woorden voor een film. Ik vond 'm echt indrukwekkend. De soundtrack vind ik ook heel goed, beetje jammer alleen dat 't ook voor LotR 2 is gebruikt…
Ook een niet heel vervelend punt: Jared Leto is gewoon supergeweldig en knap, nou ja, niet altijd in deze film…

Mooie film!