Rennen met muziek.

Hoe zit dat bij jullie? Presteren jullie beter als er muziek opstaat?

Ik heb dat wel, bij gym hebben wij dan bijvoorbeeld 10minutenloop, en als dan muziek opstaat vind ik het toch wel wat makkelijker.

ik heb dat ook, zal er eens om vragen bij de gymleraar! :grinning:

ja dat heb ik ook :slightly_smiling_face:
vind ik veel leuker.
dan kan je zegmaar ergens naar luisteren en dan denk je niet van ‘urgggghh dit hou ik nooit vol’, ‘getsie’,‘O mn benen :O’
maargoed presteer dan ook veel beter ja :slightly_smiling_face: en dan zo’n lekker liedje niet zo’n slow iets ofzo maar wat harder zeg maar xD

Ik niet, ik kan bijvoorbeeld totaal niet leren met muziek aan. Het moet dan dood stil zijn.

ik heb dat ook, als ik kwade hardrock opzet
dat helpt echt goed :q

Als ik ga hardlopen dan gaat dat ook veel lekkerder als ik een muziekje op heb!

Ja, helpt ook zeker tijdens het fitnessen.

Ja, bij mij helpt dat ook. Ik moet echt 'n ritme hebben…

Af en toe wel, maar dan is het meer dat je met je gedachten even bij de muziek bent en niet dat ik in een bepaald ritme loop. Maar niet altijd haha

Soms, met hardlopen is het wel lekker. Ik draai dan ook altijd house ofzo, een beetje oppeppende muziek

Met hardlopen helpt het wel heel erg, want zonder muziek zou ik het denk ik echt niet volhouden. Met muziek kan je je ergens anders op richten dan het feit dat je moe bent.

ja, bij mij helpt het echt heel erg. als ik hard ga lopen zet ik meestal muziek op, ook als ik naar school fiets. ik heb echt geen zin om dan zonder muziek te fietsen. dat kan ik gewoon niet, haha.

Hmm, als ik dat doe zit ik mee te zingen (zonder geluid dan wel) en op me stoel te dansen. Nee, oke beetje overdreven, maar ik kan er dan ook niet echt van stil zitten, zeker niet als je zo’n r&b nummer op hebt staan als ik :$.

het is toch ook rennen met muziek en niet leren:$?

Ja dat lukt echt goed, ik heb totaal geen conditie en we moesten dit jaar 15 minuten lopen. Ik heb m’n muziek opgezet en ik heb het gewoon gejogd, omdat we in beweging moesten blijven, en was helemaal niet moe op het einde haha. Heb toen ook een playlist van liedjes gemaakt van in totaal 16 minuten zodat ik een beetje kon timen.

Ja dat helpt echt goed. Je moet gewoon niet proberen eraan te denken dat je aan het rennen bent en dat je al zo moe bent, al is dat nogal moeilijk xd