renesse of terschelling?

nou ik zit dus met een probleem, eventjes in het kort:
ik heb 2 vriendengroepen, ze kunnen allebei prima met elkaar opschieten maar de ene vriendengroep wil naar renesse en de andere naar terschelling.
wat is leuker? renesse of terschelling, en wat is de reden dat je het leuker vind? hoe zit het met de prijs enz?

alvast bedankt X

wil je stappen en zuipen>dan naar renesse

ik denk niet dat er veel mensen naar allebei zijn geweest, en dan kunnen ze dus ook niet zeggen welke leuker is

ik ben zelf naar Renesse geweest, vond de camping niet echt leuk, maar het uitgaan was opzich wel leuk

ik was 180 euro kwijt voor 1 week, we hadden dan wel een huurtent, zonder huurtent is het volgens mij goedkoper :slightly_smiling_face:

ik ben naar Renesse geweest, camping duin en strand heb het daar echt super gehad! er is een disco op de camping die elke avond echt vol stond! we wilde een avondje naar renesse zelf maar dat was niet nodig alles was op de camping

dankje voor jullie reacties! nog meer mensen met n mening?

over camping duin en strand heb ik wel veel leuke verhalen gehoord!
wij stonden op de duinhoeve, omdat duin en strand al vol was
vroeg boeken dus als je naar renesse wil!

Kom naar Texel :grinning:

ik woon dichtbij Renesse, en vooral in de zomer is het daar echt leuk (:
qua uitgaan zeker ook heel leuk.

Terschelling ben ik wel eens geweest, maar toen was ik nog veel jonger, dus geen ervaring daarmee qua uitgaan enzo (:

Haha oke, je hebt dus niks aan mijn vorige reactie. Maar Terschelling is echt een geweldige vakantieplek! Van Renesse heb ik geen idee.

Ehh ik zou naar allebei niet gaan :’)

Terschelling ben ik vorig jaar geweest, echt super leuk & gezellig. ^^ Renesse ga ik waarschijnlijk dit jaar heen, maar ben bang dat het heel streng is. Want iedereen in de omgeving zegt dat :expressionless:

Ik ben ooit naar Terschelling geweest!
Was best leuk, als je van zuipvakanties houdt!
Ik vond het leuk om meegemaakt te hebben, maar nooit weeeeer!

Ik zat toen op de jongerencamping de Apelhof (erg leuk, eigen discotheek op de camping) Je hebt er nog een jongerencamping die heet geloof ik Terpstra!

Denk dat beide vakantieplaatsen vergelijkbaar zijn… (drank,drank,drank)

heeey…
ben zelfs 2 jaar naar terschelling geweest omdat ik het zo leuk vond!
zeker aan te raden…
en niet zo heel duur…
1 euro voor n biertje haha:P
x

Precies dit.

Je kunt ook iets échts leuks in je vakantie gaan doen, i.p.v een dag later niks meer van je vakantie weten. :slightly_smiling_face:

Misschien vind zij dit juist wel echt leuk!
En je hebt het altijd nog zelf in de hand hoe bont je het maakt!

Ik denk dat het echt bijna hetzelfde is, alleen zuipen zuipen zuipen

het is uiteindelijk terschelling geworden (:
en ik ben niet het persoon dat daar naartoe gaat om alleen maar te zuipen en het record hoeveel jongens heb je gezoend op een dag te verbreken.

Terschelling is wel mega duur (om daar te komen in ieder geval)

wij zaten ook te twijfelen tussen Renesse en Terschelling en uiteindelijk is het Terschelling geworden omdat er 2 15-jarigen bij ons zijn. Wij zijn wel echte feestbeesten haha, maar idd om alleen al naar terschelling te gaan ben je al rond de 80 euro pp kwijt. tel daar nog 100 euro pp standplaats bij op is al 180 euro. en dan ben je er nog lang niet, want het eten en de drank gaat ook veel kosten. maar het is het wel waard! gewoon hard ervoor werken, en dan word ik beloond me een geweldige week Appelhof!