Hee,
ik wil met nog 4 vriendinnen komende zomervakantie naar Renesse (ik weet dat het nog ff duurt haha) maar we willen het liefst in een huisje, maakt niet echt uit wat voor iets maar we houden allemaal echt niet van kamperen ;p
Nou zat ik net alleen op internet te kijken, maar heel veel parken staan geen groepen jongeren onder de 21 toe. Weet iemand in welke parken dit wel toegestaan wordt?
Ik had al iets gevonden van de Soeten Haert ofzo, reacties van groepen jongeren, maar op een andere site stond ook weer dat je daar niet onder de 21 heen mag zonder begeleiding.
Dus mijn vraag; weten jullie vakantieparken waar ook jongeren komen (hoeft echt niet teveel, maar niet dat er alleen maar kleine kinderen met ouders zijn haha) en waar ze dus wel groepen jongeren laten zitten?
alvast bedankt! X
ik heb gelezen dat in renesse niks meer is voor jongeren (geen uitgaansgelegenheden zegmaar)
omdat ze teveel overlast hadden…
ik weet niet of het echt waar is, het stond een poosje geleden in de krant…
geen een van centerparcs is dat toegestaan. ook niet op de campings.
er zijn maar 3 campings in heel renesse waar ze jongeren toe staan.
duinhoeve, elzenhof en duin en strand.
ps. ik was naar duinhoeve en die is niet leuk haha.
veel te ver weg van het strand er staat op de site 5 minuten lopen
maar het is zeker half uur/ 3 kwartier nee niet overdreven.
en de bussen zijn ook een zooitje ongeregeld.
gewoon portzélande hoor?
dat is centerparcs, ligt naast renesse, goede busaansluiting naar renesse toe, ook 's nachts.
en je mag er gewoon heen, alleen moet je bij het boeken een persoon van boven de 18 doorgeven. dus 1 van jullie moeders bijvoorbeeld. en die hoeft er niet bij te zijn die vakantie.
er zijn toch vast wel op een camping daar huisjes waar je vanaf 16 jaar in kunt of is dat echt niet? Ik weet dat een jongen van mijn school daar ook in heeft gezeten, maar die negeer ik liever haha dus daar kan ik t niet aan vragen.
Nou ik weet niet hoe jij daar heen ben gegaan dan want ik zat ook op duinhoeve en voor mij was t alleen maar even lopen en dan waren we er al
met de fiets was het maar 5 minuutjes
Ik heb t harstikke leuik gehad daar!
Maargoed duinhoeve en die andere 2 ja
Duinhoeve heeft wel van die huisjes zegmaar… moet je even op hun site kijken.
Okee bedankt, ik ga even op internet kijken
is alleen toegestaan voor families ^
ja dat zeggen ze
ik zat er deze zomer nog, met nog 4 vriendinnen.
het zit in de zomer heeelemaal vol met jongeren.
oh haha oke.
Ja die ene was eigenlijk bedoelt voor duinhoeve, dat er alleen families in die bungalows mogen enzo. Nouja we gaan vanavond even met zn allen op internet kijken of we wat kunnen vinden, maar ik was benieuwd of jullie nog wat wisten
Ja hahaha maar, het regende ook heel hard en we waren helemaal kapot misschien leek het daarom zo lang.
En we zaten eerste dag+nacht zonder stroom.
upjeee
Wat wil je doen in Renesse xD al het uitschot van Zuid-Holland gaat daar heen x] serieus, er is geen drol te beleven x]
Ik zat op Duin en Strand, had n waterkoker mee, doe ik m in dat stopcontact, teveel watt, hele straat zonder stroom hahaha dat was echt dom van me
Gewoon kamperen… anders zit je inderdaad tussen de ouders met kinderen…
Huisje is helemaal niet zo leuk hoor, tenminste, dan zit je inderdaad tussen ouderen met kinderen en ik neem aan dat je een uitgaan-vakantie wilt met je vriendinnen? Kamperen is véél leuker, veel meer kans om vrienden te maken en aansluiting met anderen, geen gedoe 's nachts met bussen want er is op de camping (Duin en Strand) een discotheek. Ik ben ook totaal geen kampeerder, maar toch is kamperen dan echt wel leuk, het is maar een weekje, en het is waarschijnlijk een enorme troep dan maar daar kan je wel om lachen.
iemand wel is geweest op port zelande of de soeten haert?
Vanaf 21? Ik ga vanaf mn 16e al alleen met vriendinnen op vakantie hoor. Altijd in een huisje of appartement. Maar Renesse ben ik nooit geweest.