Komende zomervakantie ga ik met m’n vriendinnengroep naar Renesse!
Zijn hier nog meer mensen die daar heen gaan ?
Wij gaan van de week al boeken, want het gaat super snel vol!
Oja, wij gaan naar camping Duin en Strand
Daar ben ik vorig jaar geweest, was cool
oeeeeh, kei leuk! ik heb er ook echt al mega zin in (A)
-
Ben er 2 jaar geleden geweest.
Heb daar echt een toffe tijd gehad afgezien van het barre weer.
Ik ben ook vorig jaar geweest maar dan op zo’n ander park… Is wel echt leuk uitgaan enzo daar.
Heuj ik ga ook! Vriendin heeft een huis daar, dus ga rond mei ook en in de zomervakantie ook 2 weken op een camping .
-
eeej daar ga ik ook heen hihi!
Ben er vorig jaar geweest Dit jaar lekker naar 't buitenland gelukkig!
ik woon er super dichtbij, dus in de zomer ga ik sowieso elk weekend. Leuk dat je naar een camping gaat met vriendinnen, lijkt me echt leuk!
Nog geen idee haha, het is ook niet 100% zeker, want ik ga ook met m’n ouders op vakantie, naar Zweden met andere vriendinnen en deze vriendin waar ik mee zou gaan wilde misschien ook naar het buitenland met mij. Omdat we vorig jaar allebei naar Blanes en Albu zijn geweest denk ik dat het misschien tegen gaat vallen.
Maar ga sowieso rond mei naar dat huisje .
deze zomer wordt waarschijnlijk de 13e keer dat ik naar renesse ga
@PaybackTime Heb helaas niet genoeg geld voor het buitenland, maar dat ga ik zeker ook nog is een keer doen!
@KIWIx, oeeeeh super leuk! als we in de zelfde week zitten zien we elkaar misschien nog wel haha.
@justmyself1992 aaah dan zullen we elkaar vast wel zien.
@Loukie oooh oke, ja kan wel snappe dat je dan bang bent dat Renesse tegenvalt. Maar is sowieso denk ik wel heel erg gezellig!
@lauszzz WOW ! 13e keer ?
een vriend van mij is vorig jaar daar geweest maar die zei dat de mensen daar echt niet gezellig waren
@little_lover, oo dit is dan de 1e negatieve ervaring die ik dan heb gehoord.
@KIWIx wij gaan 10 tot 17 augustus, en we huren een 7 persoons tent! Wanneer gaan jullie?