remington stijltang

-

http://www.retail-argus.be/file_uploads/Cache/size_500_500_F09195I0300sISBA.jpg

Hey! :relieved:
Ik heb ook een stijltang SLEEK & CURL van Remington,
maar de versie vooor de jouwe.
Dat is echt de beste stijltang ooit!
Ik heb heel lang en pluizig haar, maar met deze stijl krijg ik
in no time prachtig stijl haar of mooie golvende krullen
(je moet de dvd die er bij zit bekijken, daar staan tips hoe je krullen maakt met deze stijltang)
Ik ken veel meisjes die Remington hebben, en ze zijn er super tevreden over. En het kost mss wel een pak meer dan die van babyliss enzo, maar geloof me, je doet er heel je leven lang mee,
en het is dè perfecte prijs-kwaliteit verhouding! :wink:

-

Ik heb die ook :stuck_out_tongue: Maar ik heb hem gratis gekregen van remington want mn oude was kapot.
Maar ik heb hem nog niet uitgetest dus sorry

-

heb hem geprobeerd en hij is goed!
Maar hij rolt steeds omver haha

-

Ik had eerst echt een kut stijltang, maar die was ik zat. En toen heb ik (een paar jaar geleden alweer) een Remington gekocht. Niet precies dezelfde als die jij wil kopen, maar wel ongeveer. En ik ben er heel blij mee! Ik heb een periode gehad dat ik m’n haar zowat elke dag stijlde, en toen dacht ik dat m’n haar daar helemaal kapot van ging, maar toen ging ik een keer naar de kapper en die zei dat mijn haar helemaal niet kapot was. Dus het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat je haar er ook niet zo snel kapot van gaat. En hij stijlt ook gewoon supergoed, mijn haar blijft heel lang stijl!

Ik heb zelf ook een stijltang van Remington
niet die jij wilt maar een andere.
maar het is wel een heel goed merk
en je kan er ook lang mee doen enzo!

De sleek & curl stijltang wou ik ook eerst kopen, maar toen ik een abonnement nam op glamour kreeg ik de shine therapy van remington er gratis bij:D. Ik ben wel erg tevreden over de stijltang.

-

waar kun je deze stijltang kopen? (niet internet) En hoe duur is hij gemiddeld?

up

bij de kijkshop voor ehm…ik geloof 40 of 50 euro…

ik heb hem daar deze week nog voor 60 euro gehaald
en hij bevalt echt heel goed!

Ik heb die een jaar geleden ofzo gekocht en hij is echt super!Ik heb de ergste krullen om te stijlen niks hielp maar sinds ik deze heb werkt het super! Beschadigd je haar amper en het blijft bij mij ene paar dagen zitten zonder opnieuw te stijlen! dus kopen! (voor als je reist internationaal… sommige stijltangen doen het daar niet met het aantal volt, deze wel :wink:)