REMINGTON S9950 Shine Therapy

[i]helllooo,
heeft iemand ervaring met deze steiltang?

REMINGTON S9950 Shine Therapy?

alvast bedant xoxox[/i]

Nee, helaas. Upje!

Jaaa, ik heb m net 2 weken!
Had eerst altijd een Chi tang maar ik garandeer je dat deze (bijna) net zo goed is!
Op kieskeurig.nl ook bekroond met een 9.8!
Ik zou m doen als ik jou was, succes iedergeval! XX

Ik verkoop m graag bij de mediamarkt!
hij is echt heel erg goed, remington is haast net zo goed als de chi tangen :slightly_smiling_face:
bij ons is hij nu ehm rond de 50 euro :slightly_smiling_face: de nieuwe versie is net uit :stuck_out_tongue:

wat ook een goede is, is de Remington: sleek and curl, deze heeft hele goede platen en daar kun elke haar stijl mee maken :slightly_smiling_face: en… hij is maar rond de 40 euro :slightly_smiling_face:

hello
jaa ik had die 9,8 gezien en ik wilde hem dinsdag gaan halen bij de mediamarkt omdat ik nu eentje heb die mehaar heel erg pluizig maakt, want ik heb best dik haar.
dankjullie xoxoxo

Ik heb een andere remington (wet 2 straight) maar voor mij is deze de beste dat ik al heb gehad !
Dus ik raad je de remington wel aan :slightly_smiling_face:

nog iemand advies?xoxxo

Ik heb nu een andere van Remington, de S6500 en die bevalt me heel erg goed. Remington is sowieso al een goed merk, dus ik denk niet dat je er spijt van zult krijgen :slightly_smiling_face:

jaaa ik denk dat ik hem dinsdag ga halen hoop dat ze hem in de mediamarkt van duitsland hebben

jaaa ik denk dat ik hem dinsdag ga halen hoop dat ze hem in de mediamarkt van duitsland hebben

nog iemand die die heeft?

ik heb hem, ik ben er wel blij mee maar je kan jehaar er echt alleen mee stijlen. krullen, slag of je haar naar binnen laten vallen kan niet.
en ik vind de geur niet zo lekker omdat er iets van olieen inzit waardoor je haar gaat glanzen. je haar ruikt er de hele dag naar =(

ik heb hem gekocht en hij is geweldig :grinning: hahaha thankjullie allemaal voor advies xoxoxox

Dit topic komt goed uit, ik heb hem toevallig gisteren gekocht!

geen last van die rokerige olie geur?

^^ nee niet echt maar ik heb hem pas 1 x gebruikt.
xoxox

-

gewoon kopen niet moeilijk doen x3