rembours verzenden?

Ik heb iets gekocht over internet.
Nu zou degene waarvan ik het heb gekocht morgen opsturen.
Maar ik ben niet vaak thuis (inverband met school) en ik wil liever niet dat mijn ouders het pakketje aannemen, want ik wil eerst zien of het pakketje wel goed is enzo.
maar kan je dan ook het pakketje laten opsturen naar een postkantoor bij jou in de buurt en het dan daar ophalen?
Ik heb op google gezocht en op de tnt site.
Maar ik kan het niet vinden!

Alvast bedankt.

Euhm nee volgens mij niet! Maar tis wel zo dat als je 2 dagen achter elkaar niet open doet je hem indd moet ophalen opt postkantoor! (of drie?)

Misschien werken je ouders wel? en dan gebeurd dus dat sowieso

Misschien net te laat, maar je had het ook naar een Kiala punt (of stond die optie er niet bij?) sturen…
Je kan altijd even TNT bellen of je het ook op kan halen! Moet je er wel vroeg bij zijn :wink:

Hee, nee mijn moeder werkt een paar dagen thuis nu…
En van haar mog ik het dus niet bestellen, en ik ben ook bang dat als mijn moeder het aanneemt straks het een verkeerd pakketje is en dat ze dan al heeft betaald ik het niet meer terug kan sturen en geen geld meer terug krijg daarom wil ik het ook liever zelf aannemen. Ik zou ook thuis kunnen blijven en hem dan zelf aannemen maar dan mis ik school en dat vind ik ook niet zo fijn…

Weet mischien ook iemand wanneer je het pakketje ontvangt als degene het morgen op de post doet…

dan ontvang je het ongeveer in 3 dagen toch?
maar ik weet het niet zeker. want ik heb gister uggs besteld en ze komen donderdag dus in 5 dagen.

^ ik snap je niet.
Je mocht het niet bestellen,
maar straks is het een verkeerd pakketje.
?

Dus diegene verzendt het onder rembours?

Ja…

Nee ik mocht het eigenlijk niet bestellen van mijn moeder, of kijk ik moet het zelf weten maar ze vind het niet echt een goed idee.

en van dat foute pakketje: daarom wil ik het ook eerst zien voordat ik betaal want straks betaalt mijn moeder en dan is het een verkeerd pakketje…

Je kan het niet eerst zien hoor onder rembours.
Je krijgt je pakje dat zie je maar je moet eerst betalen mag je het openmaken.
Als het open is en het is fout heb je dus pech. Dat is met alles dan moet je het maar ophalen. De pakjesman gaat niet weer iets meenemen wat al open is gemaakt.

kan je niet eerst kijken?
stel dat het een verkeerd pakketje is?

nee echt niet… Als het verkeerd is heb je pech. Je kan dus ook een stel bakstenen kopen… :stuck_out_tongue: nee dat voel je vast wel haha.
Onder rembours is meer voor mensen die bang zijn geld vooraf over te maken en op die manier is er een eerlijke ruil want de pakjesman geeft het pakje heus wel aan je.
Maar kijken en als het verkeerd is terug geven daar is het niet voor bedoeld.

Dus je had het net zo goed niet onder rembours hoeven doen.

oh dat is echt wel heel ****.
want ik ben best wel bang dat er bijvoorbeeld iets anders in zit of dat kapot is ofzo…
wat zou ik nu doen tog door laten gaan en als het verkeerd is pech of zou ik zeggen dat het niet meer doorgaat
ik heb al mn adres en alles gegeven en degene zou het morgen op de post doen…

ik heb net een mail gestuurd dat het niet door gaat…
dan koop ik het wel in de winkel.
ik ben al best wel vaak opgelicht…
dankje jullie wel voor de hulp&informatie

Nou het kost haar dus geld als je het gaat weigeren aan de deur dus dat is best wel lullig voor haar.

Wat heb je besteld? Of wil je dat liever niet zeggen?
Maar ik koop al jaren lang en ik heb nog nooit problemen gehad. Naja wel eens een vrouw die lui was en mijn pakje steeds maar niet op de post wilde doen maar we hadden tel nr en adres weten te achterhalen en uiteindelijk toch mijn pakje gehad.
Maar iets stuk heb ik nog nooit gehad. Zelf ook altijd veel verstuurd en altijd tevreden mensen.

Vraag anders of ze het goed wil verpakken en erop wil schrijven breekbaar ofzo?

ik zie net dat je ervanaf ziet. Kan ook natuurlijk :slightly_smiling_face:

ik heb hem net een mail gestuurd.
ik had schoenen gehaald…
maar ben dus bang dat ze nep zijn of kapot of dat er andere schoenen in zitten…

Waar heb je ze gekocht dan? Via marktplaats of gewoon via een webwinkel?

nee dan zou ik het ook niet doen. Beter koop je ze dan in de winkel dan kan je ze nog even passen ook.
Of je moet bestellen bij een site zoals van assem dan weet je altijd dat het goed is en je kan ruilen enz.
Maar met marktplaats of kopen van andere mensen moet je wel uitkijken ja. Doe ik dan ook niet veel. Meestal de bekende winkels en soms hobbywinkeltjes van mensen.

via marktplaats…

uggs toevallig? :stuck_out_tongue: Want die moet je dus echt niet kopen op marktplaats, zoveel nep.