Release hello kitty

Ik kwijl al weken op de nieuwe collectie van Mac, de Hello Kitty line http://taretrash.web-log…9/01/mac-hello-kitty.html die volgens sites “ergens in maart” uit komt.
Weet iemand de exacte release datum?
Ik kom niet geregeld in de Mac stores en loop dus geregeld de geweldige collecties mis.
Dit zou dus echt zonde zijn (A)

Dat ziet er mooi uit, maar jammer dat het niet echt zo schattig is. De Hello Kitty is black :frowning: . Maar upje voor jou :rainbow_flag:

wauw, liefde!
geen idee wanneer het uitkomt,
upje dus.

Ik had het 3 maanden geleden gevraagd en toen had die verkoopster geen idee waar ik het over had >___> In amerika komt ie in maart uit (dacht ik), dus hier zal het nog wel ff duren, denk ik?

17 februari in amerika. nederland miss ook zoiets

Omg, ze mag als excuus hebben dat ze er pas werkt…anders is het een hele slechte verkoopster hihih

Aww, hoe lieef
(maar past waarschijnlijk niet in mijn budget =.=’)

ontopic: vraag ik me eigenlijk ook af, (nutteloos bericht)

maar kun je dat dan kopen in de kruidvat??

nope

Op een andere blog staat 5 maart in USA.

http://deltacephei.nl/?p=1654

Zo te zien in samenwerking met Tarina Tarantino, gezien de HK’s lijken op haar Mod hello kitty’s.

Je ziet over al op youtube hauls en reviews over de hello kitty producten en ze zijn zoooooooooo mooi. ik vind vooral de nagellak on the prowl mooi :slightly_smiling_face:

NIIIIIIIIIICE!

Ik kon het maanden geleden al kopen. Een vriendin bij mij op school heeft een vader die de verpakking ontwerpt ofziets :grinning:

vetlief, waar kan je 't kopen in sommige v&d’s hebben ze mac toch? (of was het de bijenkorf :4?)

uhu…

Sommige V&D’s én de Bijenkorf. Maar persoonlijk vond ik de Hello Kitty collectie kwalitatief minderwaardig aan andere collecties :confused:

Morgen 2 maart gaan om 10uur de deuren open bij de mac store zelf en kun je make-up inslaan van de Hello kitty collectie.
Om 11uur bij de bijenkorf etc. Douglas in Utrecht werd me niet bekend.
SHOPPEN!!! *wilt alles hebben alleen vanwege de verpakking* ziek

Nou dan niet, ze kan alles goedkoper krijgen ook dingen van clinique enz…

jealous ? xD

vet leuk!