Relaties

Hai
Ik ben benieuwd hoe oud jullie zijn en hoeveel relaties jullie in die tijd al hebben gehad? En eventueel hoe lang/serieus die waren :see_no_evil:
Ikzelf ben 16 en heb een basisschool relatie van 2 weken gehad, vorig jaar 3,5 maand een relatie doe toen serieus leek en nu wel mee valt en nu heb ik 4 maanden een relatie met mijn toemalige vriend en vind het voor mijn leeftijd redelijk normaal, wel serieus maar ook niet te ofzo.
Benieuwd naar jullie reacties :blush:

Ben 21, mijn eerste duurde 2 jaar, tweede duurde 1,5 jaar en mijn huidige vriend en ik zijn nu 1,5 maanden samen :slightly_smiling_face:

Ondertussen heb ik ook wel met wat jongens gepraat maar het is nooit echt iets serieus geweest.

Ik ben 18 en qua relaties:

• 2 jaar met iemand, maar dit liep uit niets uit toen hij ging studeren
  • 5 maanden met iemand waar ik niet meer vanaf kwam
  • 2,5 jaar met iemand, die vreemdging en nu weer samen is met zijn ex

Verder heb ik wel nog scharrels gehad, maar dat was nooit iets serieus. Sowieso waren alleen die van meerdere jaren echt serieus, die van vijf maanden was na twee maanden al “hoe maak ik het uit”.

En nu ben ik een half jaar samen met mijn vriend en lijkt het steeds beter te gaan :slightly_smiling_face:

Ik ben 20 en heb 1 relatie gehad van mijn 17e tot mijn 19e.

Ik ben 18, heb 2 vriendjes gehad, met mijn ex had ik bijna 6 maanden en met mijn huidige vriend heb ik 3 maanden. Met mijn huidige vriend is het echt wel serieus en met mijn ex heb ik geen flauw idee, ik dacht het wel totdat ik besefte dat hij me niet vertrouwde. Dus oké, laten we het houden op niet serieus.

Ik ben 16 en 1 relatie, met me huidige vriend waar ik al 2 jaar mee samen ben.

Ik ben nu 20 en heb net een serieuze relatie voor het eerst.

Ben 18 en zit nu bijna 8 maanden in mijn eerste relatie

Ik ben 21 en heb op mijn 16e een knipperlicht gehad wat ongeveer een jaar duurde, nooit echt serieus en hij hield me vooral aan het lijntje. En heb net een relatie van bijna 3 jaar achter de rug die wel heel serieus was (dacht ik).

Ik ben nu 19 en heb één relatie (gehad), vanaf mijn 16e tot op heden.

Ik ben nu 27 en heb al tien jaar met mijn vriend.

Toen ik 17 was had ik 3 maanden iets met een jongen, maar ik maakte het uit.
Daarna had ik 1 jaar een relatie met iemand anders en dat maakte ik ook uit door omstandigheden, altijd spijt van gehad…
Toen ik 19 was ontmoette ik mijn huidige vriend waarmee ik 4 jaar een relatie heb momenteel :slight_smile:

Op mijn 16 heb ik 2 jaar een relatie gehad, na die 2 jaar heeft hij mij nog een jaar aan het lijntje gehouden
Toen ik dat gestopt heb wat scharrels gehad en nu al een dik jaar met mijn huidige vriend. Deze voelt wel echt serieus. Ik ben nu 21.

16 - 0 relaties :cold_sweat:

Ik ben 20 en heb een relatie van 1,5 jaar gehad. Met mijn huidige vriend ben ik ongeveer 1 jaar en 5 maanden samen. :slightly_smiling_face:

19 (volgende maand 20) en ik zit momenteel in mijn eerste serieuze relatie.

Ben 21, op de basisschool heel lang verkering gehad wat totaal niet meetelt maar ben nu nog steeds enorm goede vrienden met die jongen dus dat is wel leuk. Toen ik 13 was welgeteld 3 weken verkering gehad, superserieus natuurlijk, en toen ik 16 was een maandje iets wat ik niet echt iets kan noemen.

Eerste echte serieuze relatie toen ik 17 was, duurde bijna 2 jaar, en nu zit ik sinds 4 maandjes in mijn tweede serieuze relatie (en ik weet dat het serieus is omdat we al jaren heel goed bevriend zijn dus het voelt ook niet echt als een relatie van een paar maanden maar eerder een paar jaar). En tussendoor wel gedate maar nooit serieus.

• Ik heb een “relatie” gehad die 3 jaar duurde, met een manipulatieve eikel, die niks liever deed dan mij geestelijk de grond in trappen.
  • Daarna een relatie van iets meer dan 1,5 jaar, die uiteindelijk stopte omdat we gewoonweg goede vrienden waren die seks met elkaar hadden. Goede vrienden zijn we nog steeds, seks hebben we niet meer :stuck_out_tongue:
  • 3 maanden gedate met een jongen, maar dat liep op niks uit. Hij was erg gelovig, ik ben atheïst, en hij probeerde me een beetje teveel naar mijn zin over te halen om mee te gaan naar de kerk.
  • Tussendoor wat gescharrel en nog een korte relatie van een paar weken.
  • Nu heb ik een vriend waarmee ik driekwart jaar ongeveer samen ben, en waar ik heel blij mee ben :slightly_smiling_face:

Edit: Oh! En ik wordt over 2 weken 23 :slightly_smiling_face:

Oké, ik ben eigenlijk heel erg saai nu ik hier over nadenk.

• Toen ik 14 was 2 weken met iemand van vakantie die, eenmaal thuis, niet zo leuk meer was als ik dacht
  • Op mijn 15e 3 maanden met een eikel van een vent.
  • Sinds m’n 16e een relatie met de liefde van m’n leven, in september hadden we 7 jaar. Wonen samen en hebben sinds kort een kat hahahahaha.

En ik ben 23 dus.

Ik ben op dit moment 16, bijna 17 jaar oud en heb een vriend van 18 sinds ongeveer 2 weken ‘officieel’ maar sinds oktober/november al ‘bezig’. Hiervoor heb ik nog maar 1 serieuze relatie gehad, maar dit is ook alweer een paar jaar geleden, toen ik 14 was. Deze duurde 3 maanden maar met die jongen heb ik nog in de jaren erna nog veel gepraat en soms ook wat gedaan.
Op dit moment denk ik dat de relatie waar ik nu in zit heel erg serieus is, ik kan voor het eerst echt mezelf bij hem zijn en ben ook echt heel blij haha