Relatiebreuk

Ik ben pas van woensdag uit een relatie van 9 maanden. Hij wou even vrijheid zei hij maar ik weet zeker dat hij nog van me houdt maar hij doet heel vervelend tegen mij, alsof het hem allemaal niks meer kan schelen. Wat moet ik doen?

Hem (voorlopig) met rust laten.

Dat ja. En als die echt van je houdt komt die er echt zelf ook wel mee aanzetten.

+ veel afleiding zoeken!

verwijder hem overal denk daarbij aan fb,twitter,insta en zn nummer en jullie gesprekken op wapp. als je hem toch overal blijft houden ga je sneller kijken op zn profiel of je komt hem tegen en denkt sneller aan hem.
zoek afleiding ga leuke dingen doen met vrienden of familie.

success

Hey,

Ik heb gisteren voor het eerst terug met mijn ex gepraat. Hij deed heel erg lief, hij nam me meteen vast en gaf me kusjes op mijn hoofd om me gerust te stellen. Ook vertelde hij me dat hij me wel miste en dat hij wel aan me dacht. Hij zei me dat hij gewoon zijn vrijheid even nodig had en toen ik hem vroeg of het misschien nog terug in orde kwam zei hij ‘ik weet het niet, ik heb mijn vrijheid nu nodig’. Ik zei hem dat ik misschien binnenkort nog eens langs zou komen bij zijn thuis, toen zei hij ‘misschien, ja’. Ik weet eigenlijk nog niet precies veel meer maar ik heb het gevoel dat hij zijn eigen verbied om bij mij te zijn vanwege zijn vrijheid maar dat hij aan de andere kant wel nog bij me wilt zijn…

hij houdt je hiermee best wel aan het lijntje… geen duidelijkheid voor jou. voor hem is het waarschijnlijk net zo moeilijk dat het uit is en iemand vergeten gebeurd niet van de een op andere dag. het beste is toch om geen contact meer te hebben voorlopig, denk ik. Dat jullie elkaar missen is hardstikke logisch maar als het niet werkt dan werkt het gewoon niet. ik zit op dit moment in zo’n zelfde situatie alleen ben ik de boosdoener die naar vrijheid verlangt. dat betekent niet dat ik hem niet zou missen en minder om hem zou geven maar dat ik toch… ja, vrijheid wil. jullie maken het zo alleen maar moeilijker voor elkaar.

Hij wilt “even” vrijheid? Vind dat erg opmerkelijk. Komt op mij over of dat die even los wilt gaan en daarna bij je terug wilt komen, maar misschien interpreteer ik dit verkeerd. Ik zou proberen verder met je leven te gaan ookal is dat vooral in het begin erg moeilijk. Sterkte!

Zo is het inderdaad… Vandaag belde hij me weer op dat hij met me wou praten en dat hij tijd nodig had om erover na te denken

Hij wilt praten & wilt tijd voor zichzelf, beetje dubbel. Ik zou hem echt proberen te laten want hij houd je nu alleen maar aan het lijntje.