relatieangst

heej, ik ben erachter gekomen dat ik relatie angst heb. ik heb tot mijn 17e bijna geen contact met jongens gezocht toen heb ik een relatie gehad die 1 maand duurde maar waarin we elkaar maar 1 keer in de week gezien hebben. ook heb ik met deze jongen niks gedaan. 1 week later heb ik met uitgaan een jongen leren kennen waarmee ik meteen gezoend heb daar heb ik toen wat mee gescharreld maar hij bleek een vriendin te hebben. verder heb ik vele jongens ondertusse gehad maar zodra het serieus lijkt te worden verbreek ik het contact. ook val ik vaak op jongens die al bezet zijn (heel slecht ik weet het)
Maar mijn vraag is dus of andere meiden hier ook last van hebben en hoe jullie hiermee om (zouden) gaan

Ach volgens mij ben je gewoon de ware nog niet tegengekomen. (:

Volgens mij ben je er gewoon niet klaar voor een (vaste) relatie.

ik denk niet dat je relatieangst hebt, en ik denk ook niet dat je raar bent of een of ander probleem hebt. :slightly_smiling_face:

ik heb wel relatie angst, en er is nu een jongen die ik dus al 4 maanden ofzo een beetje aan het lijntje hou? Gelukkig is ie heel erg geduldig, en gisteren hebben we voor het eerst gezoent:D!

*zucht, het blijft gewoon dood eng:|*

Het kan zijn dat je dat hebt.
Maar het kan ook zo zijn dat je je net niet goed genoeg op je gemakt voelt bij die jongens, dat verandert wel als je de ware tegenkomt.