relatie ?

oke, laten we beginnen bij het begin.
ik zit/heb al zo’n anderhalf jaar met een jongen, er zijn een aantal dingen gebeurd waaronder vreemdgaan waardoor het vertrouwen heel lang weg was, en het dus even over was. maar hij doet heel vreemd over wat we nou precies hebben, en als ik om duidelijkheid vraag zegtie dat we iets hebben. maar tegenover zn vrienden zegt hij van niet. maar ondertussen doet die wel gewoon alles met me etc.
ook word hij heel snel boos, en geeft als er iets gebeurd is altijd mij de schuld.
ik weet niet meer wat ik met hem aanmoet
want ik hou echt heel veel van hem en kan hem niet zomaar vergeten…
en steeds als we het derover hebben eindigt het in een ruzie, en daarna komt hij altijd weer sorry zeggen en dat hij zoveel van me houdt.
ik zou hem echt laten gaan en denk soms ook dat ik hem niet meer leuk vindt, maar als ik hem dan met andere meiden lol zie hebben, kan ik daar echt niet tegen en voel k me gelijk klote
wat moet ik?

Je vind hem niet meer leuk, maar word toch jaloers als je hem met andere meiden ziet.

Ik zou het gewoon uitmaken en als je na een tijdje merkt dat je hem nog steeds heel erg leuk vind, dan kun je misschien weer wat met hem beginnen.

ja maar het probleem is hij is niet zo’n jongen die wacht.

Als hij niet op je wil wachten, is hij je niet waard.

hij is je sowieso niet waard, tegen zn vrienden zeggen dat ie niks heeft terwijl ie dat wel tegenover jou doet. dat is triest, jongens die het léuk hebben met een meisje WILLEN het juist tegen hun vrienden zeggen! laat hem gewoon gaan!

Hij zegt het ook deels waarschijnlijk omdat zijn vrienden mij niet mogen en andersom ook niet… maar in iedergeval het maakt me echt onzeker bijvoorbeeld voordat k naar een feest ga gaatie altijd extra lief doen zodat ik niks doe met andere jongens maar verder kijkt die het liefst alleen naar me om als het hem uitkomt…

laten gaaan, die jongen is jou egt niet waard!

ik vind ook dat hij je niet waard is…
hij is immers een beetje vreemd…
als ik het even bekijk…
is hij dus een jongen die snel kwaad wordt, ooit is vreemdgegaan, met andere meisjes lol kan hebben terwijl jij dan een beetje jaloers wordt (is logisch als je van iemand houdt hoor…) maar ik vind het een beetje een achterdochtige jongen, zou er zelf niets mee te maken willen hebben.

je heb echt precies door wat voor jongen het is,
kweet alleen niet wat ik met hem aan moet nu

vragen waarom die zo doet
en als die niet ‘normaal’ gaat doen zeggen dat je zo’n relatie niet ziet zitten?

Ik heb eigenlijk precies het zelfde probleem…

maar het punt is als ik bij hem ben is alles altijd helemaal geweldig

JEUUJJ zelfde promleem :beer:

Jij wil graag dat jullie iets ‘vasts’ hebben, hij niet.
Dat werkt dus niet samen. Of je accepteert dat jullie niet iets ‘vasts’ hebben, of je laat hem gaan.

nou kwas zaterdag avond bij hem en toen vroeg ik van ja weten je vrienden dat we iets hebben. hij zei ja de meeste wel ja… toen zei ik van ja wat weten ze dat we een relatie hebben of gewoon ‘iets’ toen zei die dat is toch hetzelfde, maar ze weten dat ik niet met andere meids zoen en gewoon alleen maar voor jou ga.

wat kan k daar nou uit opmaken…

tjaa… ik zou toch wel wat meer duidelijkheid willen
ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij bij zijn vrienden iets andres verteld dan tegen jou en dan het gewoon over is of niet.

Uitmaken… :zipper_mouth_face: