Relatie?!

Hou bouw je een realtie op?
  • .

0 stemmers

Hallo allemaal…
Ik zit wel is na te denken hoe je een relatie krijgt (Ik heb nog nooit een relatie gehad)
Moet je gewoon zeggen dat je verliefd op die gene bent ?
Zeg me hoe je een relatie opbouwt…Ik snap er echt niets van!

Met bakstenen en cement. Maar op jouw leeftijd eerder met lego blokjes.

Een relatie bouw je op doordat je iemand tegenkomt die jij leuk vind, en andersom. Hoe deze relatie tot stand komt is heel erg afhankelijk van hoe jullie zijn. Je kan ervoor kiezen gewoon te zeggen: ik ben verliefd op je, maar ik geloof niet dat het meestal zo gaat. Ik geloof dat de meeste relaties ontstaan door te daten. Je kan de jongen die je leuk vind dus vragen om iets leuks te gaan doen. Als hij nee zegt, dan weet je dat hij niet geintresseerd is. Als hij ja zegt, betekent dit niet dat hij je gelijk helemaal leuk vind en jullie een relatie hebben, maar dat jullie dus iets leuks gaan doen samen. Hij is dan wel in je geintresseerd. Misschien vind hij je leuk, misschien wil hij je leren kennen. Dat kan je op dat moment nog niet weten. Als je wat leuks met hem gaat doen dan merk je vanzelf hoe dat gaat. Als het een succes was, zullen er meer afspraakjes volgen. Zo bouw je een relatie op.
no offence, maar ik heb ook het idee dat je hier nog wat jong voor bent. Als je nog heel jong bent dan is het nog vrij normaal om gewoon te zeggen dat je verliefd op hem bent. Zoals ik het hier boven hebt getypt werkt het als je wat ouder bent. Laat het maar een lesje zijn

Oh sorry … Ik ben nog maar 12…

Wat fossil zegt klinkt misschien bot… maar je bent nog zó jong. Waarschijnlijk heb je eerst een aantal keren verkering met iemand, voordat je écht klaar bent voor een serieuze relatie. Je moet eerst uitzoeken wat wel en niet bij je past.

Verder ben ik het eens met Noeke. Des te ouder je wordt, des te kieskeuriger je zult worden. Dan is het niet meteen ‘Goh. Die is leuk! Daar wil ik wel iets mee’. Je benadert een jongen dan meer vanuit de vriendschappelijke hoek. Je doet leuke dingen samen, en als de vonk overspringt, dan is dat zo. =) En dan kun je peilen of diegene hetzelfde voelt, en zal het langzaam uitgroeien tot een échte relatie.

Komt vanzelf wel en je merkt het ook vanzelf wel. Wacht nou maar nog tot dat je de jongen bent tegen gekomen en dan zie je zelf wel dat het eigenlijk vanzelf gaat en zelf merkt wat ‘‘normaal’’ is in een relatie.

Sluit me hier bij aan.