Relatie?

Hee
Ik heb iemand op het internet ontmoet en ik vind hem leuk. Hij is 17 en ik bijna 14. Hij woont anderalf uur van mij vandaan en we willen afspreken. Het liefst zonder dat mijn ouders er van weten.

Iemand een idee?

Hoelang ken je hem al? Heb je foto’s, webcam gezien? Sowieso je ouders erover vertellen en samen met hun afspreken. Als het echt serieus is dan wil hij dat wel. En anders niet, niet alleen!!

Het probleem is dat mijn ouders het waarschijnlijk wel goed vinden maar dat we gwn geen privemoment krijgen.

Waarom zou je een privemoment willen hebben? En heb je elkaar al gezien? Heb je foto’s gezien? Of hebben jullie via facetime of Skype elkaar gezien?

Ik zou niet alleen afspreken. Je weet nooit of hij te vertrouwen is.

Dat privemoment komt later wel. Je bent nog maar 13 en hij is 17.

^Vertel het wel je ouders. En die privé momenten kan je altijd nog hebben als het klikt. Het is logisch dat je ouders willen weten waar je als 14-jarige uithangt. En stel hij blijkt niet zo te zijn zoals hij zich voordoet, dan is het toch prettig dat je ouders weten hoe en wat?

Ik heb het ook ooit stiekem geprobeerd en heel veel gedonder mee gehad. Ik was bang dat mijn ouders het niet goed vonden, maar ze kwamen er achter en het vertrouwen was wel even weg. Gelukkig mocht het uiteindelijk toch wel, maar het was voor mij ook prettiger dat ze er van af wisten. :slightly_smiling_face:

Ga dit niet stiekem doen. Vertel het je ouders. Dadelijk is het een of andere enge vent, dat weet je nooit zeker.

Hoe xal ik het aan mijn ouders vertellen want ze zijn een beetje angsthaasjes XD

Lijkt me logisch dat ze dat zijn. Je bent nog maar 13. Ik mocht toen echt niet met mensen van internet afspreken, maar goed.

Gewoon zeggen dat je een jongen hebt leren kennen op internet en hem wil ontmoeten.

^Dit ja. Ik vind persoonlijk het leeftijdsverschil ook veel te groot, maargoed.

Ja ook. Begrijp niet goed wat een zeventienjarige in een meisje van dertien ziet…

‘Hoi mam, pap. Ik heb een jongen ontmoet via internet en ik wil hem graag ontmoeten. Zouden jullie misschien met mij mee willen gaan zodat ik niet alleen ben en dat jullie hem ook kunnen zien?’

Wat weet je van hem? Hebben jullie geskypt? Als je hem nog niet hebt gezien zou ik echt niet afspreken.

Dit inderdaad of laat hem lekker mooi naar jou toe komen. Privé momenten hoeven nog niet als je elkaar nog nooit hebt gezien. Hoelang hebben jullie al contact?