Relatie wat nu?!

Ik sinds vandaag (6-7-2013) m’n 1ste vriendje.
dus ik weet niet wat ik wel en niet moet doen in een relatie.

Ik hoop dat hier wat ervaren meiden op af komen om mij wat tips te kunnen geven (en andere natuurlijk andere meiden ook die dit probleem ook hebben) :wink:

Doe leuke dingen samen, in het begin dacht ik ook: ‘Oké, en nu?’ en over twee dagen hebben we alweer een jaar wat samen.

Just sit back and enjoy the ride :wink:

Heh, serieus?! Dat vind ik heel gek. Je doet gewoon de dingen die je altijd deed met hem, en je praat met hem e.d. alleen nu is het exclusiver want hij is he-le-maal van jouuuu :flushed:

^ ik vind het ook best gek? Maar goed, is voor iedereen anders natuurlijk :wink: Toen ik wat kreeg met mijn vriend was ik echt dolblij en helemaal verliefd want hij was eindelijk helemaal van mij haha (nu nog steeds hoor daar niet van)
Maar ga gewoon leuke dingen samen doen en van elkaar genieten?

Ja precies, het is de bedoeling dat je je sowieso NEVER awkward voelt bij je vriend. Hij is je vriend, hij accepteert je en is dolblij met je, net als jij met hem! Is eigenlijk een beetje je beste vriendin maar met een piemel. Je kan echt alles doen waar jullie beiden zin in hebben :slightly_smiling_face: Gefeliciteerd!