Relatie waar we beide niks van snappen.

ja maar hij denkt dat het al uit is? dan kun je niet meer zoveel verliezen lijkt mij. go for it voordat je m echt kwijt bent!

Het is goedgekomen & dus nog aan, dus dit kan weg? :blush:

[i]vandaag gingen er 2 vriendinnen tegen me praten, en 1 had gehoord dat een meisje tegen hem zei : je kon beter niet met haar nemen… maar ze wist niet zker of ze dat hoorde en ze wee niet wat hij toen heeft gezegt.
Toen vroeg ik net aan een vriend van hem, of hij iets wist ofzo,
en volgens hem hadden 2meisjes hem gevraagt : zou je het uitmaken voor ons met haar, en toen ik vroeg : wat zei hij toen, zei hij : Ik ben geen verader dus ik zeg niks, moet je zelf maar met hem bespreken, en toen zei ik zovan: hij zal wel ja hebben gezegt daarom zeg je het niet. :x
en toen zei hij : weet niet, zelf maar vragen. maar toen ik vroeg of hij je leuk vond, zei hij wel ja…

en die jongen die mij dit zei, vraagt nu allemaal dingen , bijv : vind j hem nog leuk, ga j het misschien uitmaken. ik zo : nee waarom vraag je dit steeds,
hij zo: wie weet, … [/i]

misschien loopt die jongen wel een beetje te stoken ? als je het niet zeker weet moet je het gewoon aan je vriend vragen.

woow er ging wat fout.

heel raar, praat emt hém, en niemand anders, niet viavia enzo, gewoon met HEM praten!

^Wat zij zegt. Anders gaat alles door mekaar, en elkaar vals beschuldigen, en daar zal het niet beter van worden.

heb al methem gepraat, en jullie hadden gelijk… die jongen wil het uithebben.